Tuba.Erva
Üye
Kabul etmezlerse intihar ederım
Kabul etmezlerse intihar ederımherkez istiyor
Bence bu kadar büyük konuşma paşam
Bence bu kadar büyük konuşma paşam
Bence bu kadar büyük konuşma paşam
beklediğim cevap geldi.
----------Eklendi @ 01:56:59 ---------- Yazıldı @ 01:52:20 ----------
ben dinlemek istemiyorum. Ve de sitenin saginda solunda maxi radyo tıkla dinle gibi linkler istemiyorum.
Olup bitecek ne varsa hepsi bölümünde başlayıp bitsin.
msj alındı
----------Eklendi @ 02:02:58 ---------- Yazıldı @ 02:00:36 ----------
Okadar Kişi İstiyor ama üyelerin istekerlı göz önüne alınmalı Hasan abi
Olacağını zannetmiyorum, ama olursa şayet forumun sadeliğini bozmayacak şekilde bir bilgilendirme mesajı olur.
Ben olmamasından yanayım şahsen. Üyelerin görüşleri elbette bizim için önemli, mesela bizi hedeflerimize bir adım daha yaklaştıracak olan öneri veya fikir geldiğinde yapılacaklar listesine alırız bunu kesinlikle. Sırası geldiğinde de yaparız. Ama, hedeflerimizle örtüşmeyen öneriler için aynısını diyemeyeceğim. Hadi yine ufak tefek şeyler kabul olur, yapılır; ama radyo gibi teknik bir meseleyi zannetmiyorum gerçekleştirilsin.
Açık konuşmak gerekirse radyo yayınında çalınacak parçaları YouTube, Google Video gibi medya ağlarından bulmak hiç sıkıntı değil bir internet kullanıcısı için. Ek olarak, radyo yayınının sunucuya getireceği yükü de düşünürsek, sanırım yavaş bir forum istemeyiz.
tamam gidin kurun radyo.
Size kurmayın diyen yok ?
İlla sitenin üzerine eklemeye gerek yok radyoyu. Verirsin dinleme linkini isteyen d4nler.
tamam gidin kurun radyo.
Size kurmayın diyen yok ?
İlla sitenin üzerine eklemeye gerek yok radyoyu. Verirsin dinleme linkini isteyen d4nler.
İşte istiyoruz ama.. Son karar Ozan abinin heralde..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?