MaxiCep Mükemmelini Arıyor !!!! [ Oylama]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hak eden kazansın .. Tekrarlayayım ; Maxicep in tüm üyeleri mükemmeldir ..
Biz bir aileyiz . Bu yarışmayı düşünen Enes arkadaşımıza teşekkür ediyorum tekrardan .
 


Mert

Mert

Üye
şuanki saate göre 4 saat kaldı oylama bitimine :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yarın sonuçları açıklayacağım ama tablo yapamayacağım malum sağ kolum alçıda :)
 
Mert

Mert

Üye
hayırdır enes abi nooldu
geçmiş olsun
 
haltie

haltie

Üye
DiaBLoS™;2115148' Alıntı:
Halit olacak Enescim .. :ehe

bencede sensin kardeşim :)

şaka bir yana hakeden kazansın :evet:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocaya sinirlenip duvara vurdum kırdım parmağı :ehe
Sağolun arkadaşlar , yarışma konusu ile de çok alakalı oldu :ehe
 
haltie

haltie

Üye
geçmiş olsun bu arada Enes :(
 
Aziz™

Aziz™

Üye
geçmiş olsun enes umarım bir ana önce düzelir parmağın
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yok onu demedim Halit cim , ismini Halil olarak belirtmiş de Enes .. Onu söyledim . :ehe
 
haltie

haltie

Üye
anlamadım :hmmm
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
enes yukarda halil yazmis alide halit die duzeltmis
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Halil farklı bir üye , haltie farklı :)
Oylamamız sona ermiştir :)
Sonuçlar gün içerisinde açıklanacaktır :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt