Maxicep Mobil Site Görünümü Böyle Nasıl?...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Mobil Site Görünümü Böyle Nasıl?...
Arkadaşlar maxicep mobil site kısayolları bu şekilde daha kullanışlı olmaz mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve asigsasi


asigsasi

asigsasi

Üye
çok güzel olmuş inşallah yaparlar bide mesaj paneli koysay dın
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
minoo

minoo

Üye
Ayy güzel olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
fena değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
mstf_l

mstf_l

Üye
bana sikayet ve begen olsun yeter dahasında gözüm yok :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
mstf_l

mstf_l

Üye
sabrediyomda korkum yeni sürüm agır olması malum cepnet :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
m542tf

m542tf

Üye
beğen butonu olsun yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
çok güzel olmuş inşallah yaparlar bide mesaj paneli koysay dın
İnşallah yapılır mesaj paneli profilin içinde yer alıyor diye eklemedim, gelen mesajlar bildirimler de gösteriliyor...

Ayy güzel olmuş.
Teşekkürler Pınar.

Sağol kardeşim.

bana sikayet ve begen olsun yeter dahasında gözüm yok :ehe
Pondusss'unda demiş olduğu gibi inşallah yeni sürümde olur.

yeni mobil sürümde olacak :) biraz sabret.
Sabırla bekliyoruz kardeşim.

beğen butonu olsun yeter
Mobil için çok gerekli...
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
on numara olur ama nerdee o deqil yeni mobil sürüm sayfa çok uzun sona qelmek yarım saatimi alıyo :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
on numara olur ama nerdee o deqil yeni mobil sürüm sayfa çok uzun sona qelmek yarım saatimi alıyo :ehe
Forumda öyle üç beş bölüm olsaydı maxicep mobil sitenin bir anlamı olmazdı diye düşünüyorum. Bölümlerin fazla olması sebebiyle gayet normal. :)
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
Forumda öyle üç beş bölüm olsaydı maxicep mobil sitenin bir anlamı olmazdı diye düşünüyorum. Bölümlerin fazla olması sebebiyle gayet normal. :)

forumda bölüm altı bölümler var şu an mobil light 'a olduqu qibi ama mobil sürümde alt bölümler dahi anasayfada duruyo buda mobilde sıkıntı çıkarıyo bence :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
forumda bölüm altı bölümler var şu an mobil light 'a olduqu qibi ama mobil sürümde alt bölümler dahi anasayfada duruyo buda mobilde sıkıntı çıkarıyo bence :)
Böyle yapmalarındaki sebep kullanış açısından olabilir. Forumda sadece bölüm başlıkları olsa örneğin;
Forum>
Maxi Genel
Teknololoji H. & H.Mesajlar
İkinci el - S.Fırs. Kamp.
GSM Opr. ve Telekom
vs.
vs.
elbette güzel olur ve
sayfa oldukça kısalır, fakat ilgili konuya ilerlemek için birer tık fazla yapmak gerekir. Misal Forum > Maxi S^3 > sonra alt bölüm > sonra ilgili konu
Şimdiki; Forum > Alt bölüm > ilgili konu (bence böyle kalsa daha iyi çünkü operatörün her sayfa için yemiş olduğu kb'tan yırtarız.)
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
Böyle yapmalarındaki sebep kullanış açısından olabilir. Forumda sadece bölüm başlıkları olsa örneğin;
Forum>
Maxi Genel
Teknololoji H. & H.Mesajlar
İkinci el - S.Fırs. Kamp.
GSM Opr. ve Telekom
vs.
vs.
elbette güzel olur ve
sayfa oldukça kısalır, fakat ilgili konuya ilerlemek için birer tık fazla yapmak gerekir. Misal Forum > Maxi S^3 > sonra alt bölüm > sonra ilgili konu
Şimdiki; Forum > Alt bölüm > ilgili konu (bence böyle kalsa daha iyi çünkü operatörün her sayfa için yemiş olduğu kb'tan yırtarız.)

doqru diyosun Köntörlü (TL) ile qirenler için avantaj ben mod kullandıqımdan sorun yok her yol paris :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Çok güzel üstad.Yapılırsa iyi olur yani.Beğen,şikayet mobilde sorun olmaz böylece...
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
TheCower

TheCower

Üye
Artık ucweb den de stabil olarak erişim yapılabiliyor. Teşekkürler.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
Beğen ve şikayet et yeter :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt