Maxicep için şiir yazdım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Maxicep için şiir yazdım :)
Evvel zaman içinde bir site varmış
Kimler üye olmuş kimler
Şu yalancı dünyada
3 milyon küsür mesaj girmişler

Her bölümde farklı bir insan
Sohbet edilir aynı lisan
Beni maxicep'e bağlayan
Bir sıcaklık var herkes candan

4 yıldır bu forumdayım
Çok oldu güzel anılarım
Hayattaki tek kadim dostlarım
Bir gün banlanırsam ne yaparım

Laptop ısındı kara kara düşünür
Bu soğuyana kadar maxicep'siz napıcan üzülür
Aklına geldi bir fikir sonunda
Boşver ısınırsa ısınsın yenisini alırız bit pazarında

Şiirim hakkında yapmayın yorum
Çok saçma oldu biliyorum
Saat geç oldu, burada kesiyorum
Hepinizi tüm içtenliğimle öpüyorum



Bu şiir uyku+açlık+can sıkıntısı kombinasyonlarından türemiştir.
 
Tepkiler: onurgunay35, -efşan, -LiveYourLife- ve 1 kişi daha

Burak

Üye
Süper olmuş ya
heleki bit pazarı bölümü süper
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

pelın_

ay super olmus
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392
süper yha ilham dediqin meyerki uyku+açlık+can sıkıntısı olunca geliyormus
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

pelın_

suanda bende am ÖLEYIM
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392
Vay be güzel olmuş. sende şair yeteneği görüyorum bence kitap çıkar hit satarsın
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

pelın_

 

cehili

Üye
Halk dilinde buna şiir değilde taşlama deniyordu sanırım
 

pelın_

 

pelın_

şiir olmus ama bıda okyudummda
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

-efşan

Üye
bi imzanı alırız artık
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
eyvallah arkadaşlar bi dahaki sefere kaside yazmayı düşünüyorum
 
Tepkiler: -efşan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...