Bu saaten sonra eski maxicep olamaz çünkü bu sitede neler neler gördük, 2008 üyesiyim ama sitede üyelerin kaçma sebebi kimse sorarsanız sorun, yöneticilerden dolaylı olur, kendi düşüncelerine ters düşen başlıkları, mesajları kendi istediği doğrultusunda işlem yapıyordu, bu olay ilk 2010 gibi başladı, üyelerin bazıları buna isyan ettiler haksızlık yapıldığını söylediler o zamanlar da yönetim, giden gitsin kalan sağlar bizimdir mantığındaydı, sitede o anda çekilmenin ilk adımı başladı. Milyonlarca üyesi var buranın garip gelebilir ama gerçek böyle tabi işin farklı boyutu bu milyonlarca üye olan kişilerin bir bölümü haksız yere silinen üyeler, bazıları da bootlar, şu anda bile sitede boot kullanılıyor online sayası sitede 104te ama çevrim içi toplam kişi sayısına bakınca 125 çıkıyor, site boot kullanmaktan normal üyeler pek mesaj yazmaz oluyor. Bir başlığa girersiniz, görüntülenme sayısı 100 ün üzerindedir ama cevap sayısı 5 yada en fazla 9 dur, çünkü o görüntülenme sayısının bir bölümünü yine bootlar yapar. Bir çok kişi pek hatırlamaz bu site zamanında plusceple sorunu çıktı, isbiy neydi, o nicki hatırlamıyorum neyse işte onunla daha büyük olaylar çıktı. Darbeler aldı böylelikle savaşta galip çıkma yerine yenik düşmeye başladı. Sitede bunu da gördüm, cep telefonu bölümünde, cep telefonuna gavur icadı diyip hatim indiren, cep telefonuyla ilgili şeytan icadı o diyip sureler okuyan saçmalama türünde mesajlar. Bu konuyu hep değindim, sitede islam bölümü açıldı, o bölüme uğramayan üyeleri şeytan taşlar gibi davranışta bulunanlar oldu, cumaya gitmedi diye küfür edeni vardı. Neler neler gördük

O yüzden boşa kürek çekmek gibi bir şey şu anda, ortalama 3-4 yıl sonra buraya giren doğru düzgün olmayacak, siteye köklü değişimler gelmezse elinde ki üyeler tamamen kaçmış olacak. Çok eminim buraya yanlışlıkla kadın üye uğrasa onun mesaj kutusu yıkılır çünkü her yer erkek. O yüzden kadın üye buraya geldiği an kaçıp gider. Kendi ipini kendi çekti bu site, bundan sonra düzelmez burası