Maxicep i tekrardan canlandırmak

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
Yav ölmüş yav beni hatırlayanda yok :agla2:
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle


süperdodocuk

Üye
Ah eski maxicep :-)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Sitenin canlanmasını istiyorsanız bunun bir bölümü siteye kadınların ilgisini çekerek yapılır, 5-10 kadın üye gelmesiyle, peşinden en az 100 erkeği sürüklerler. Nasıl olabilir kısmına gelirsekte, ödüllü yarışmalar olur, misal kadınlar için hediye olarak makyaj malzemesi yada teknoloji ve kadını birleştirip, para ödüllü videolar olabilir. Şu anda kadın üyelerin en büyük potansiyel olan bölümü, kızlarsoruyorda var, buraya fazla değil 5-10 üyesi gelse devamında sürüklediği üyeler olur zaten kızlarsoruyorda büyük bir potansiyel var. Başlıklarda kadın üyeler oldu mu, erkek üyelerde aniden açığa çıkmış olur, konu zenginliği başlar. Site en büyük payı reklamlardan kazanır, bunuda ziyaretçilerden sağlar. Bir de bu bölümle ilgili, zamanında çok fazla gereksizlere yazdığımız oldu, mesajlarımız sayılmadı, hatta foruma gerekli bölümlere bile gereksiz mesajlar yazdığımız oldu :D

Öncelerden siteye girildiğinde, hiç bir bölümde aktiflik yoksa, gereksizlerde olurdu, önceden bu bölümün adı çıkmıştı :D

Facebookta, youtube da paylaşımda bulunacaksınız o tür ama 10-13 yaşında çocukları siteye çekeceksiniz, gelip tehdit edecek, ver adresini diyecek, böylelerini çok çekmiş olursunuz o tür yerlerde :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM
maxirabit

maxirabit

Üye
Bu saaten sonra eski maxicep olamaz çünkü bu sitede neler neler gördük, 2008 üyesiyim ama sitede üyelerin kaçma sebebi kimse sorarsanız sorun, yöneticilerden dolaylı olur, kendi düşüncelerine ters düşen başlıkları, mesajları kendi istediği doğrultusunda işlem yapıyordu, bu olay ilk 2010 gibi başladı, üyelerin bazıları buna isyan ettiler haksızlık yapıldığını söylediler o zamanlar da yönetim, giden gitsin kalan sağlar bizimdir mantığındaydı, sitede o anda çekilmenin ilk adımı başladı. Milyonlarca üyesi var buranın garip gelebilir ama gerçek böyle tabi işin farklı boyutu bu milyonlarca üye olan kişilerin bir bölümü haksız yere silinen üyeler, bazıları da bootlar, şu anda bile sitede boot kullanılıyor online sayası sitede 104te ama çevrim içi toplam kişi sayısına bakınca 125 çıkıyor, site boot kullanmaktan normal üyeler pek mesaj yazmaz oluyor. Bir başlığa girersiniz, görüntülenme sayısı 100 ün üzerindedir ama cevap sayısı 5 yada en fazla 9 dur, çünkü o görüntülenme sayısının bir bölümünü yine bootlar yapar. Bir çok kişi pek hatırlamaz bu site zamanında plusceple sorunu çıktı, isbiy neydi, o nicki hatırlamıyorum neyse işte onunla daha büyük olaylar çıktı. Darbeler aldı böylelikle savaşta galip çıkma yerine yenik düşmeye başladı. Sitede bunu da gördüm, cep telefonu bölümünde, cep telefonuna gavur icadı diyip hatim indiren, cep telefonuyla ilgili şeytan icadı o diyip sureler okuyan saçmalama türünde mesajlar. Bu konuyu hep değindim, sitede islam bölümü açıldı, o bölüme uğramayan üyeleri şeytan taşlar gibi davranışta bulunanlar oldu, cumaya gitmedi diye küfür edeni vardı. Neler neler gördük :D
O yüzden boşa kürek çekmek gibi bir şey şu anda, ortalama 3-4 yıl sonra buraya giren doğru düzgün olmayacak, siteye köklü değişimler gelmezse elinde ki üyeler tamamen kaçmış olacak. Çok eminim buraya yanlışlıkla kadın üye uğrasa onun mesaj kutusu yıkılır çünkü her yer erkek. O yüzden kadın üye buraya geldiği an kaçıp gider. Kendi ipini kendi çekti bu site, bundan sonra düzelmez burası :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM

KAYIP-ADAM

Üye
Bu saaten sonra eski maxicep olamaz çünkü bu sitede neler neler gördük, 2008 üyesiyim ama sitede üyelerin kaçma sebebi kimse sorarsanız sorun, yöneticilerden dolaylı olur, kendi düşüncelerine ters düşen başlıkları, mesajları kendi istediği doğrultusunda işlem yapıyordu, bu olay ilk 2010 gibi başladı, üyelerin bazıları buna isyan ettiler haksızlık yapıldığını söylediler o zamanlar da yönetim, giden gitsin kalan sağlar bizimdir mantığındaydı, sitede o anda çekilmenin ilk adımı başladı. Milyonlarca üyesi var buranın garip gelebilir ama gerçek böyle tabi işin farklı boyutu bu milyonlarca üye olan kişilerin bir bölümü haksız yere silinen üyeler, bazıları da bootlar, şu anda bile sitede boot kullanılıyor online sayası sitede 104te ama çevrim içi toplam kişi sayısına bakınca 125 çıkıyor, site boot kullanmaktan normal üyeler pek mesaj yazmaz oluyor. Bir başlığa girersiniz, görüntülenme sayısı 100 ün üzerindedir ama cevap sayısı 5 yada en fazla 9 dur, çünkü o görüntülenme sayısının bir bölümünü yine bootlar yapar. Bir çok kişi pek hatırlamaz bu site zamanında plusceple sorunu çıktı, isbiy neydi, o nicki hatırlamıyorum neyse işte onunla daha büyük olaylar çıktı. Darbeler aldı böylelikle savaşta galip çıkma yerine yenik düşmeye başladı. Sitede bunu da gördüm, cep telefonu bölümünde, cep telefonuna gavur icadı diyip hatim indiren, cep telefonuyla ilgili şeytan icadı o diyip sureler okuyan saçmalama türünde mesajlar. Bu konuyu hep değindim, sitede islam bölümü açıldı, o bölüme uğramayan üyeleri şeytan taşlar gibi davranışta bulunanlar oldu, cumaya gitmedi diye küfür edeni vardı. Neler neler gördük :D
O yüzden boşa kürek çekmek gibi bir şey şu anda, ortalama 3-4 yıl sonra buraya giren doğru düzgün olmayacak, siteye köklü değişimler gelmezse elinde ki üyeler tamamen kaçmış olacak. Çok eminim buraya yanlışlıkla kadın üye uğrasa onun mesaj kutusu yıkılır çünkü her yer erkek. O yüzden kadın üye buraya geldiği an kaçıp gider. Kendi ipini kendi çekti bu site, bundan sonra düzelmez burası :D
kesinlikle katılıyorum
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
:gun1:
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Hey
 

MaxipmaN

Üye
nokia maxicebi bile batırdın lan.
 
  • Beğen
Tepkiler: DeV/AsA ve Baydırman

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
:ban:
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA., Baydırman ve Murat Alper
Baydırman

Baydırman

Moderator
Tisab melkned iba zemlö kesrede maved ayamzay.
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
Baydırman

Baydırman

Moderator
:bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve PALA.
Symbianist

Symbianist

Üye
ısılrıyaH
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman
Symbianist

Symbianist

Üye
?ik üm üdlÖ
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman


Üst Alt