bilmıyorum naptıgımı yada ne yapmaya calıstgmı
tek bıldgm aglamak ıstyrm kımseyle konusmak ıstemıyorum
yada konusmak ıstyrm onuda blmyrm
dısarı cıkıp yurumek ıstıyorum
ay sonu gelsın ıstyorum
yazmak ıstyrm durmadan yazmak
kımseye anlatamadıklarımı kagıdıma anlatmak ıstyrm
bahar gelsın ıstıyorum
yüzüm gulsun ıstıyorum
dınlesın ıstıyorum
ıstemıyorum yada
bu saatten snra ne desem bos
sen bılıyosun ya
bı sen bıl ben kendımı yerım burda
sen göruyosun ya
ona da şükür
çok sukur
bukdr mı kötüyüm ben
3mayıs 2011