maxicep günlük..

zaza

Üye
dün baya zor bir gündü her açıdan baskı vardı üzerimde bugün biraz atlattık ve ömrümüzden giden bir günü uğurladık sabah 4'te ayaktaydım önce ofise uğradım 4:45 civarı sivereğe gittim istediğimi aldım ve geldim sabah 9:03 te belediyeye gidip tapulara değer koydum ve saat şuan 9:50 kahvemi yudumlarken açlığı bastırmaya çalışıyorum
 

cehili

Üye
2 gündür şehir dışında sevgilimin yanındaydım.Güzel geçen 2gün ardından bugün ygs açıklandı sonuçlar beklediğim gibi geldi yani berbat ama mutluyum.
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
günlükcüm yarın büyük gün hayatım cok mutluyum enerjık doluyum
 
    Konu Sahibi
30.04.2011 mutluyum
 

pelın_

butun gun pc basındaydım
 

minoo

Üye
Uzun zamandır yazmıyordum günlük, özledim seni..
Bugün çok yorucu bir gündü Seçimler yaklaşıyor. Gençlik kolları olarak bütün gün çalışıyoruz Parti ismi vermiyorum tabii ki. 12'den akşam 7'ye kadar ayaktaydım. Yarın da 1 Mayıs. Taksim'e gidiyoruz. Zaten psikolojim bozuk. Kafa dağıtmak için iyi oluyor hem sosyal aktiviteler Yarın, yeniden yorucu bir gün. Görüşmek üzere
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
günlük bugun seytımle knstm canm kardesm o benım
yazın pıknıge gtcez bırlkte kocaelınde yasmınde gelcek
resımde cekılcez =)
daha ne olsun braz dertlestık ıste
 

minoo

Üye
Sabah 7'den beri ayaktayım. Ölüyorum artık yorgunluktan. Ama değdi ya. Harika bir gündü. O'nun dışında tabii. Neyse. 1 mayıs kutlamaları için Taksim'deydik. Grup Yorum vardı

Güzeldi işte. Öyle..
 
Tepkiler: ChavRash
    Konu Sahibi
gunluk kımse bılmıyo
hckımse
 

cehili

Üye
Günlük kişisel olsan sana akıl almaz küfürler öğretirdim bugün nyse sen yinede anlamışsındir.
 
    Konu Sahibi
günlük günlük naber ya
 

zaza

Üye
sanırım işler düzelmeye başladı inş. kurtulurum bu sıkıntılardan
 
    Konu Sahibi
bilmıyorum naptıgımı yada ne yapmaya calıstgmı
tek bıldgm aglamak ıstyrm kımseyle konusmak ıstemıyorum
yada konusmak ıstyrm onuda blmyrm
dısarı cıkıp yurumek ıstıyorum
ay sonu gelsın ıstyorum
yazmak ıstyrm durmadan yazmak
kımseye anlatamadıklarımı kagıdıma anlatmak ıstyrm
bahar gelsın ıstıyorum
yüzüm gulsun ıstıyorum
dınlesın ıstıyorum
ıstemıyorum yada
bu saatten snra ne desem bos
sen bılıyosun ya
bı sen bıl ben kendımı yerım burda
sen göruyosun ya
ona da şükür
çok sukur
bukdr mı kötüyüm ben
3mayıs 2011
 
Tepkiler: minoo
günlük çok uykum geldi ya klavyenin tuşlarına basmaya bile eriniyorum
 

minoo

Üye
Öyle işte günlük.
 
Tepkiler: Tuba.Erva

zaza

Üye
etrafa sahte gülücükler atmaktan bıktım...
 
Tepkiler: Tuba.Erva

buketcik

Üye
kendime deli derdimde benden zır deli leride varmış ya
 
Tepkiler: Samsunspor
bugün hıDReLLez ateŞLe danS ediCez günlüK
 
bu nasil gunlk yaa herks okycak yazdgmii
 
Tepkiler: Samsunspor