Maxicep forumun yeni teması

Sponsorlu Bağlantılar



messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
vay arkadaş face de ki sağ da ki reklamları bile kapattı Allah razı olsun senden kardeşim :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Pek beğenmedim. vBulletin çok daha iyiydi. Tamam eskisinden daha hızlı ama görsellik olarak daha kötü.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Symbianize

Symbianize

Üye
Konu var bence kilitlenmeli
 


Üst Alt