@Safak
Üye
Baya cok yararli paylasim yaptim biz gereken yardimi yapiyoz siz gereken yardimi yapiyonuzmu onu dusunun maxicep hep ayni kaldigi icin eski tadi yok gelismedigi icinMaxicep aynı hiç değişmiyor, tadı da aynı. Symbian dönemi altın çağıydı, çünkü Türkiye'deki tek kaynaktı. Ama en önemlisi bu siteden yardım alan, yarar gören, kendi imkanları doğrultusunda bir başkasına yardım ederdi. Elindekileri Store'lara yükleyip para kazanmak yerine burada paylaşıp herkesin yararlanmasını sağlardı.
Eski tadı kalmadığını söyleyen arkadaşlar iğneyi biraz da kendilerine batırmalı bence. Sizler kaç kişiye yardım ettiniz, yada kaç tane yararlı paylaşım yaptınız.
Çok mu giriyodun öncedenArtık neredeyse kimse birbirine yardım etme peşinde degilde kendi işlerini görme peşinde oldukları için böyle bir hal aldı artik eskilerin "kral maxicepi" durum böyle olunca da yardım etmeyi bırakın foruma doğru dürüst giren kişi sayısıda gün gittikçe azalmakta..
doğru yorumlar. Geçen bir başlıkta içimi biraz dökmüştüm. Biraz genç arkadaşlar konu açarken. Biraz biz yanlışları görüp güzel üslub ile izah edersek. Kaliteye kalite katarız. Genç kardeşlerim bu mesaja alınmasın. Evet konu biraz doğru çok gereksiz konular açılıyor. SaygılarımlaBen internette okuduğuma göre Symbian zamanlarında best bir forummuş. Android çıkınca çoluk çocuk doluştı kalitesi bozuldu diyorlar yorumlar bu şekildeydi.
Dün gördüm başka zaman görseydim yazardım.Aynen cevaplar gec gelmese
Aslında sonraki üyelerde başka sorunlar da var. Nesil farkı olması için çok uzun bir zaman geçmesi gerekir normalde. Fakat benim ortamım sonrasında aktif olan insanlara bakınca aradaki 3-4 yaşlık fark bile sanki 1-2 nesilmiş gibi oldu. Buradaki aktif dönemim iki farklı döneme denk geliyor. İkisinde de farklı ortamlarım oldu. Aramda 15 yaş fark olan kişilerle bile arkadaşlık kurdum. İnsanlarla kolayca anlaşabilen, uyum sağlayabilen biriyim kısacası. Ama haziran 2013 ile gelen, "nesil farkı" olarak tanımladığım kişiler gerçekten de muhabbet kalitesini düşürdü. Belki zamanında benden eskiler de benim için aynı düşünmüştür, bilemiyorum. Ama ne olursa olsun yaş ortalamasının ve günümüzdeki yetiştirme tarzından gelen kültürel düşüklüğün etkisiyle bir aktiflik azalması yaşattı eski üyelerde. Buna verebileceğim en iyi örnek moderatörümüz minoo'dur. Haziran 2013 ve öncesindeki üyelerle olan muhabbetiyle şimdiki muhabbetini karşılaştırırsak bu yaş ortalaması, kültürel yoksunluk savlarıma iyi bir örnek olur.Sohbet muhabbet olarak tadı kaçtı diye düşünüyorsanız aslında bu her üyenin yaşamış olduğu bir süreç.
İlk aşama üyelik. Bunu forumda aktifleşme, aktifleştikten sonra tanınma, tanındıktan sonra arkadaş edinme, sonra da bu arkadaşların gerek işleri gerek okul vb nedenlerle forumda aktifliğinin azalması, üyenin forumda kendini yalnız hissetmesi olarak takip ediyor.
Yani arkadaşlar birer birer gittikten sonra insanın gözleri onları arıyor, sonraki üyelerde bu arkadaşlığı göremiyor.
Aslında değişen bir şey yok. Belli bir dönemde belli bir gruba dahil oluyorsunuz ve grup dağılınca otomatik olarak sitenin de tadı kalmamış oluyor
Paylaşımlara göre tadı kaçtı diye düşünüyorsanız, evet symbian döneminde telefonlarda kapsamlı bir uygulama marketi yoktu. İnsanlar telefonlarını kişiselleştirmek ya da program oyun yüklemek için ilk uğrak noktası burası oluyordu. Android in çıkması, marketin çeşitliliği ve kullanım kolaylığı yüzünden insanlar artık çoğu sorunu kendisi hallediyor. Paylaşımların tadının kaçtığını da bu yüzden düşünüyor olabilirsiniz. He tabi yine de çözemediği bir sorunu olduğunda bir sürü insan yine soluğu burada alıyor
Ben 2007 üyesiyim. Maxicep' in tadı hep aynı bence. Sadece kişiler ve teknolojiler değişiyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?