Maxicep ErkekLeri Maçta ÜyeLeri Stadda ... :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep ErkekLeri Maçta ÜyeLeri Stadda ... :D
Bizim Sitenin ErkekLeri Tutturmuş Rakip Takımın ErkekLeriyle Maç Yapıcaz..




İşte Bakın iLk oLarak Bizim ÜyeLer Maça Giderkene :ehe
-
-
v



Ne Kadar DadLu ÜyeLerimiz Var Dimi :ehe





Ve Maça GeLemeyen Maxicep ÜyeLerimiz :ehe
-
-
v





Çok KaLabaLık Bir AiLeyiz Canım :ehe



Neysee Biz Gittiğimizde Maç BaşLamıştı oLsun Yinede Yetiştikya Oo BiLe Yeter :ehe


Maça Gidene Taraftar ÜyeLerimiz SırasıyLa



NasıLda HeyecanLanmışım Zavallı Ben :ehe


Diğer taraftarımızda Huri$ :ehe



Çaktırmayın Yüzünü Ben Boyadım :ehe


Ve sırada ÇeşniBahar :ehe



Onuda Ben Boyadım :ehe


Aaaaaaa Bizim Moonlight.10 Maça Yetiştik Diye
DuyguLanmış AğLıyor :ehe



Yapma Kusucuk Hepimiz Burdayız İşte :ehe




O da nesii Adem ViLdan $lipKnoT de Bizim Peşimizden Maça GeLmişLer

Vayyy Canınaaa :ehe



Neyse Bu Kadar GevezeLik Yeter Birazda AsLanLarımıza BakaLım Ne YapıyorLar :ehe


İleride Silop_Kms İmi
Görüyorum Ne Onun Hakemin Yanında Ne İşi Var :ehe




Yorumsuz ... :ehe




Orta Sahanın iLerisinde De Bizim

BrainYak :ehe





BrainYak dan Sonra Top
ArsLansem'e Geçiyor :ehe




ArsLansem de Topu Preator'e
Doğru Atıyor :ehe



Preator Topu Tutamayınca :ehe
SaLih Uçarak Geliyor :ehe



SaLih De Mustafa Furkan'a Pas Atıyor :ehe



Mustafa Furkan ve KarŞı Takımın Oyuncusu Olan SümükLü Re$o Kafa Kafaya Vuruşuyorlar Ve Hakem PenaLtı Veriyor :@




BizimkiLer SırasıyLa ...




TuRkiShCowboy, Unrivaled, Eren6253, Lovestar :ehe





Nankör Hakem Bide Kendi PenaLtı Atıyor



Neyse GoL Atamıyo Yınede Embesil :ehe :ehe


Maç Bütün HeyecanıyLa Devam Ederken O Da Ne :ehe




Preator Topu Arıyor :kop: Az İleridede ... aLσηє :ehe




Bu aLσηє Mannak YaFFFFF :ehe :ehe :ehe



OnLar Topu ArayadurSun Topun Peşinden Bizim
DiaBLos Maziden Beri
Koşuyormuş :ehe :ehe




Ahhh Canımmm Niye Uçuyosunn Yaaa Altı Üstü Bi Top :ehe:ehe





Ama DiaBLos YıLmıyor Topun Peşini Bırakmıyor Veee

Veeeee



Veeee



Veeeeeeeeeeeeeeeeee






İŞTE O AN !!!!!!!!!!!!! :ehe :ehe :ehe





MaÇın Bitimine Çok Az Bir Zaman KaLa TirübünLer DiaBLos uuuuun GoLüyLe inLiyor :ehe :ehe :lol





DiaBLos un Bu GoLüyLe OrtaLık Karıştı Adeta :kop: :kop:








DeadSiLeNCe Bakın NasıLda KeyifLenmiş :ehe:ehe




İşte Maç Bitti :ehe:ehe


BizimkiLere Bakın NasıLda Sahayı TurLuyorLar Sevinçten :ehe:ehe








:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis



Hepinizz Harikaydınızz Sonradan Görüşmek Üzere Kalın SağLıcakLaa :ehe :ehe
:turkiye:






 
  • Beğen
Tepkiler: eren6523, çeşnibahar, Penelope ve 9 diğerleri


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:ehe:ehe süper olmuş eline sağlık :oke:




Nankör Hakem Bide Kendi PenaLtı Atıyor

ama bu penaltı değil serbest vuruş :ehe:ehe

 
SucX

SucX

Üye
:kop2: süper olmuş hakem serbest vuruş kullanıyor :ehe
Eline sağlık melek yine güzel bi çalışma olmuş ;)
 

rumba84

Üye
saçma:coold:
 
silop_kms

silop_kms

Üye
:ehe:ehe:kop:güzel olmuş eline koluna emeğine sağlık fakat penaltı kullanırken sanki baraj kurmuşlar farkettin mi?:ehe:ehe

vee ben


Yorumsuz ... :ehe

:ehe:ehe

--------------- Ekleme ---------------


güldük ya yeter:ehe
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
güzel olmuş =D
 
huri$

huri$

Üye
tu allah seni ne yapmasin emi yuzumu niye boyadinki daha yeni maske yapmi$tim kiri$cak
ama aslanlarimiz maci almi$ya ona bakalim demi
eline saglik canim cok cok cok guzel sen bizi guldurdunya allah seni gurldursun emi
maxi cebin gulusun sen bitanesi
 
aLone

aLone

Üye




Bu aLσηє Mannak YaFFFFF :ehe :ehe :ehe


benide iyice sapık yaptın ya ellrine sağlık kanks:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İnanılmaz hoş olmuş gerçekten süper..Çok hoşuma gitti. Melek gerçekten dahisin yani..Ne diyeyim :)


Yüreğine kalbine sağlık.. :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:kop::kop::kop:
Melek!..
Süpersin.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Melek eline sağlık çok güzel olmuş ama Terim'i de hiç sevmem:) Düşünmen yeter.
 
unrivaled

unrivaled

Üye
:kop::kop:yahu bttim dizilmişiz 4 kişi:kop:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Melek süpersin ya. Dehasın sen :ehe
 
Cynical

Cynical

Üye
Maxicep yine bir ilke imza atmış. Ceza sahası dışından kullanılan ve önünde baraj kurulmuş ilk penaltı atışının yapıldığı maçta oynamak her foruma nasip olmaz. :ehe
 
çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
meleeek, süper olmuuuuş, çook güldüm..:kop: :gul: teşekkürler.. ;) bu arada ilk teşekkürümü de sana ettim, değerini bil.. :P:
 
darkman81

darkman81

Üye
super olmuş kendimi maçta gibi hissettim... :D :)
 

passiv€ aggressiv€

Üye
™ мγdяєaм;1625442' Alıntı:
Aaaaaaa Bizim Moonlight.10 Maça Yetiştik Diye
DuyguLanmış AğLıyor :ehe


Yapma Kusucuk Hepimiz Burdayız İşte :ehe




O da nesii Adem ViLdan $lipKnoT de Bizim Peşimizden Maça GeLmişLer

Vayyy Canınaaa :ehe









:)süper olmuş :kop:
eline sağilık :ehe
 
Penelope

Penelope

Üye
güzel olmuş eline sağlık
 
moonlight.10

moonlight.10

Üye
melek süper olmuş koptum da o benim ağlama ne öyle yaaaa :kop:
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
f.b taş cıkartmışlar desene :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen
Cevap
34
Görüntüleme
2K
Cevap
50
Görüntüleme
3K


Üst Alt