MaxiCep Ailesi Toplanın ...

Peki Ya Sizce Hangisi Romantik Olur ?


  • Kullanılan toplam oy
    17
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lovestar

Üye
olmaz enes ben $u aralar ulkemi cok ozledim sevdiklerimi cok ozledim dua edin onumuzdeki ay içinde gelebileyim ulkeme cok degil 10 gun yeter bana
fazlasini istersem olmaz dua edin yeter bana

3 gün bile yeter yol kısmını saymazsak.hem sinema sözünüz var oyunun birinden...
 

Catty

Emekli Yönetici
Romantik insanlar romantik şehirler yaratırlar
Bu yüzden insanlardır romantik olan
 

Nadir

Emekli Yönetici
her şeye anlam yükleyen insanlardır..
 

huri$

Üye
3 gün bile yeter yol kısmını saymazsak.hem sinema sözünüz var oyunun birinden...
aa evet oyunlarda soz vermi$tik sinemaya gidecektik ben yineden 10 gunlugune gelimde ailemi e$imi dostumu gordukten sonra sizede ugrayayim tamam sinemaya gidelim sozumuzude tutmu$ olalim
e daha melege enese berline de ugrayacagim oda beni istanbulu gezdircekti ohooo ben en iyisi bir ayligina geleyim butun davetleri degerlendireyim
o zman maxi den daha cok dua etmelerini bekliyorum benim için
ata da oyununa davet etti onu unutmayayim
 

lovestar

Üye

tamam sinemaya gitmeyelim atanın oyununa gidelim.onuda görmüş oluruz...tabii ben askre gitmeden yani şubat ayından önce gelmeniz şart.motoru da getirirse eşinizle kapışırız
 

huri$

Üye
tamam sinemaya gitmeyelim atanın oyununa gidelim.onuda görmüş oluruz...tabii ben askre gitmeden yani şubat ayından önce gelmeniz şart.motoru da getirirse eşinizle kapışırız
anla$tik ama motor gelmez $u aylarda motorla gelmesi için yazin arabayla gelmemiz gerekir
ordan kendi motorunun aynisini kiralar yaparsiniz bi$eyler ben kari$mam orasini
ama hep beraber atanin oyununa gitme fikri super
 

'Davut

Üye
İnsanına göre değişir ....
Eğer ki seviyorsun yaşadığın şehrin hiç bir yanını düşünmessin ..bence
 
    Konu Sahibi

SucX

Üye
Ortamı romantik yapan insanlardır
İnsanlar romantik olur diyorum
Düşünsene şehir ne kadar romantik yapabilir.Örn. italya - venedikte gondolla şehir turu atmak hiç romantik gelmez bana insanlar olmadıktan sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...