maxi kurulum program paketi (21 mb) >ShryR< (link yenilendi)

Sponsorlu Bağlantılar

Rich4arD

Rich4arD

Üye
Telefonu hack ledim fakat bu seferde uygulamayı yüklerken
güvenilmeyen bir sağlayıcıdan alınan korumalı uygulama yüklenemez
diyor bu seferde ????
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
hacklediğinden emin misin? ben kendi telefonum hariç 2 telefonda denedim ve çalıştı...
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Evet telefonum hack li şu anda !!
Tekrar indirip denicem bi bakalım .. (:

--------------- Ekleme ---------------

Diğer sorun ortadan kalktı ..
Fakat şimdide Yüklenemiyor bu dahili bir bileşen diyor !!!! ??????
 
destroy116

destroy116

Üye
Teşekkürler
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Herşeyi yapıyorum kuruyorum Kurulum yerinde hafıza kartını seçiyorum
Sonra ne gelse tamam evet tamam evet diyorum
Sonrada hani az bekliyor da sonra yükleniyor yazısı çıkıyorya
Az bekliyor tam işte oldu yükleniyor yazacak diyorum ..
Ama sonra
Yüklenemiyor . Bu dahili bir bileşen yazıyor ...
:S
bunların hepsini ayrı ayrı eklerseniz olmazmı ?
Yada benim sorunum nedir ?
Ona bir çözüm bulamazmısın ?
Çözümü yokmu ?
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
yüklerken herhangibir programı seçmeden yüklemeyi dene o zaman düzelir diye düşünüyorum java runtime seçme mesela eğer bunu seçmeyince olmazsa python u seçme öyle dene.ama benim düşüncem java sorun çıkarıyo sende...
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
yüklerken herhangibir programı seçmeden yüklemeyi dene o zaman düzelir diye düşünüyorum java runtime seçme mesela eğer bunu seçmeyince olmazsa python u seçme öyle dene.ama benim düşüncem java sorun çıkarıyo sende...

Zaten python u seçmiyorum .. + o senin dediğin java yı seçiyorum ama bide seçmeden deniyim ..
Bakalım karışık bişeyler yapalım oluyormu ?? =)
 
futbol123

futbol123

Üye
sağolasın:oke:
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Kurdum sonunda ama sadece içindeki 1 tane şeyi kurabildim :D fazla seçtiğimde söylediğim hatayı veriyor :)
Neysee zaten çokta önemli değil diğerlerini tek tek buldum indirdim :)
İçinden bir tek smartmovie yi kurdum çokta sevdim doğrusu :)
Teşekkürünü de verdim kardeş :)
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
sağol ama yararlı olmasını isterdim hepsinin...muhtemelen bi proramın eski kalıntıları engelliyor olabilir java runtime de v50 nin içinde geliyor ya o yüzden yüklemiyo olabilir..
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
sağol ama yararlı olmasını isterdim hepsinin...muhtemelen bi proramın eski kalıntıları engelliyor olabilir java runtime de v50 nin içinde geliyor ya o yüzden yüklemiyo olabilir..
Evet katılıyorum :oke:
 

burak135

Üye
Link Kırık bi el atsanız çok güzel paylaşım olmuş
 

balyoz61

Kapalı Hesap
tşkr
 
twofan

twofan

Üye
silinmiş
 

^^Positive^^

Üye
teşekkürler güzel paylaşım...
 

ilhankeles

Üye
saglam paylasalim olmus hepsiml bir arada paylasmak iyi bi fikirmis ama konuyu bi duzenle istersen skyfire olayi malum hala bilmeyen olabilir sonra bosa sitem etmesin

--------------- Ekleme ---------------

bu arada linkte olmus
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
link yenilendi !!!!
 

OğuzcanAbi

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt