)bna öyle bi bilgi gelmediği için bilemiorm11 yaşımdan beri tutuyorum oruç...hiç fire vermeden Allah a şükür....sağlığım el verdiğince de ömrümün sonuna kadar tutucam Allah ın izniyle...
salih öyle keyfi tutmamazlığın karşılığı benim bildiğim kadarıyla 60 gün kefaret getiriyo aklında bulunsun...( böyle bi mazeret olduğunu sanmıyorum dinimizde...aksi halde evli olanların hiç tutmaması gerekirdi çünkü her an kazaya sebebiyet hali mevcuttur di mi
![]()
)
ama o gün biraz halsizdim, düz tabanım ? kurtarmaıomu ? 
bna öyle bi bilgi gelmediği için bilemiormama o gün biraz halsizdim, düz tabanım ? kurtarmaıomu ?
![]()
artık biliyosun o zaman...
keyfi oruç tutmamanın telafisi 1 güne 60 gün kefaret gerektirir ve 60 fakir giydirip 60 fakir doyurmak gerektirir... ben küçüklüğümden beri böyle bilirim....uygularsın uygulamazsın orasına kimse karışamaz tabi...dinde bazı kurallar vardır ama hesabı sadece Allah a verilecektir...herkes kendi özgür iradesinde serbesttir..ama o kurallar da bakidir keyfe göre değişmez...![]()
tmm ya değiştirmicesdim ztn
kabulBen 28 (toplam 29 tuttuk sanırsam, bi gün kız arkadaşımla buluştum o gün tutmadım sakatlık olmasın diye![]()
![]()
)
Alemsin Salihim Yaa.. 
