fw paylaşmama kararımı okumadın galiba ama uğraşırsanız olur 50 FPS deneyecem ama 42 FPS bile acaip hızlı ayarlardaki menülere anında giriyor 70 mb ram ile sorunsuz oyun keyfi
sen heryerden cıkıyrsn la fw yaptımda ramı su olduda vs.vs. bılader madem yaptın boyle bısey bunuda dıle getırıyrsn her fırsatta paylasta vatandasa bı hayrın olsun
sen heryerden cıkıyrsn la fw yaptımda ramı su olduda vs.vs. bılader madem yaptın boyle bısey bunuda dıle getırıyrsn her fırsatta paylasta vatandasa bı hayrın olsun
kardeşim konuda maximum ram değerleriniz yazıyor bende cevapladım benim yazılarımı okumak zorunda değilsin bende fw paylaşmak zorundada değilim konumuz bununla ilgili ayrıca 1 tane cfw paylaştım 200 kişi indirdi çoğuda memnun ondan sonra zaten fw paylaşmama kararı aldım