Max. RAM DEĞERLERİNİZ

Jbak Açık 60Mb Orjinal v52.0.7
JBak'ı da kapatırsak

OraTsu homescreen Widgetlar açık. Rehber Çubuğu ev ekranından 5mb daha az ram yiyor.

Programları sonlandırınca 64 MB oldu
 
en fazla 77.3 mb oldu dahada yukarısına çıkmadı ama en azından bu ram ile oyunlarda %20 performas artışı oluyor
 
sen hangi cwf yı kulanıyn yha
 
42 FPS ekran yenileme hızı yemin ediyorum uçuyor resmen
 
yoğun kullanımda bile 1 rahat dayanabiliyor hiç uğraşmasam 4 gün rahat gider
 
sen heryerden cıkıyrsn la fw yaptımda ramı su olduda vs.vs. bılader madem yaptın boyle bısey bunuda dıle getırıyrsn her fırsatta paylasta vatandasa bı hayrın olsun

[Max ram: 56,21 mb]
 
sen heryerden cıkıyrsn la fw yaptımda ramı su olduda vs.vs. bılader madem yaptın boyle bısey bunuda dıle getırıyrsn her fırsatta paylasta vatandasa bı hayrın olsun

[Max ram: 56,21 mb]

kardeşim konuda maximum ram değerleriniz yazıyor bende cevapladım benim yazılarımı okumak zorunda değilsin bende fw paylaşmak zorundada değilim konumuz bununla ilgili ayrıca 1 tane cfw paylaştım 200 kişi indirdi çoğuda memnun ondan sonra zaten fw paylaşmama kararı aldım