peeee hiçbir rom desteği yok .DDDHayırdır?
Ben Zenfone 5 diyorum.
peeee hiçbir rom desteği yok .DDD

Kardeş daha yeni satışa çıktı o yüzden bulamamış olabilirsindiscovery 2 diye bi cihaz yok satılmıyo r bulamadım ?
arkadasa alıyoruzya cok sukur nexus 5 le devam ediyorum benHayırdır?
Ben Zenfone 5 diyorum.

Nasi yani her cihazin azalir azalmasa sonsuza kadar gider zatenPeki moto g mi zenfone 5 mi bide fone5 android L alirmis4 mini al daaha iyi cihazın bekleme modunda şarjı azalıyormuş![]()
hey mubarek nexusla yarısıyoZenfone bilmem de moto g alıcak.![]()

