Telefon Tavsiyesi Max 575 - 600 Tl Lik Android Telefon Önerin Lutfen !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Karalama45

Karalama45

Üye
    Konu Sahibi
Max 575 - 600 Tl Lik Android Telefon Önerin Lutfen !!!
Baslikta yazdigim gibi guzel bir telefon varsa lutfen yaziniz
 


0MG90

0MG90

Üye
General Mobile Discovery
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Diskavri
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Karalama45
Narutodth

Narutodth

Üye
GM discovery al rahatına bak.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Tahminen fiyatı bu civarlarda olacaktır.

Motorola Moto G
 
anilari35

anilari35

Üye
Discovery al oneririm kullaniyorum iyikide almisim
 

kraladam12

Üye
Bence Lg L7 Benim Telefon L5 keşke l7 alsaydım param olsaydı alcaktım süper telefon öneririm
 
emrullah072313

emrullah072313

Üye
gmd s3 le kafa kafaya yarışır telefon
 
Karalama45

Karalama45

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorum :Dne general mobile discovery mis mubarek note3 s4 i phone 5s :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
arkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorarkadaslar tskler mesajlarinizin devamini bekliyorum :Dne general mobile discovery mis mubarek note3 s4 i phone 5s :D

Ben Motorola Moto G diyorum. Bir özelliklerine bak belki beğenirsin. Benchmarklarda Nexus 4'ü geçiyor, S3 ile kafa kafaya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Karalama45
Karalama45

Karalama45

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar karsilastirmaya gore GENERAL MOBILE DISCOVERY farkla yendi kararim simdilik DISCOVERY :D
 
anilari35

anilari35

Üye
arkadaşım burda zamanında 2000 tl verdikleri cihazdaki özellikleri 600 tl lik cihazda gördükleri için illa çamur atanlar olacaktır sen git kendin incele ne demek istedigimizi anlarsın bak saçmalama yazan arkadaş s3 kullanıcısı anladınmı ne demek istedigimi D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve mehsevim
xmanyak

xmanyak

Üye
İmzam :)
 
PME 4L

PME 4L

Üye
Mtk6592 :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Moto G çok iyi ve ucuz olacak ama türkiyeye yine resmi olarak gelmez yurtdışindanda sen getirtmezsin :D
Herkesde diskavri önerir kesin o fiyata :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Moto G çok iyi ve ucuz olacak ama türkiyeye yine resmi olarak gelmez yurtdışindanda sen getirtmezsin :D
Herkesde diskavri önerir kesin o fiyata :)

Bu sefer gelecek deniyor kardeş ben de gelmesini bekliyorum büyük ihtimal onu alacağım :)
 
Narutodth

Narutodth

Üye
arkadaşım burda zamanında 2000 tl verdikleri cihazdaki özellikleri 600 tl lik cihazda gördükleri için illa çamur atanlar olacaktır sen git kendin incele ne demek istedigimizi anlarsın bak saçmalama yazan arkadaş s3 kullanıcısı anladınmı ne demek istedigimi D

S3 kullanıcısı olduğum için yazmıyorum gm discovery i çok inceledim bikere işlemcisi yeni nesil oyunlara uygun değil. Siz nasıl s3 ile gm discovery yi kıyaslarsınız? Birinin antutu skoru 12 bin iken diğeri 18 bini aşıyor ?
 
TAMER TURK

TAMER TURK

Üye
gm discovry
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
PALA.
Cevap
46
Görüntüleme
4K
PALA.
Aybin.Kilic
Cevap
1
Görüntüleme
461
Aybin.Kilic
ByEmre221
Cevap
2
Görüntüleme
574
Mesut Aktaş


Üst Alt