max 500 tl ye telefon tavsiyeleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
max 500 tl ye telefon tavsiyeleri
Slm arkadaşlaR max 500 tlye telefon önerilerinizi bekliyorum görünüşe önem veririm 2.el olabilir şimdiden teşekkürler hepinize hayırlı günler
 


crazynoxco90

crazynoxco90

Üye
kardeş 399 tl galaxy ace veriyorum çok temiz

resimler burda
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş galaxy ace kullandım şimdilik düşünmüyorum :D
 
Symbianize

Symbianize

Üye
2.el neo v bulursan bekleme al
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
tavsiyeniz için saolun .
 

bheart05

Üye
N8 var temiz garantili kutulu 500e birakirim.
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
garantisi kutusu falan bulunuyormu ?
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
Yani boyuldugunda veya herhangi bi sorun oldugunda gönderebilecegimiz yer yok mu ?
 
eray28

eray28

Üye
n8 500 e birakirim
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş diğer önerilerede bakıym bi
 

BBBERSOY

Üye
KARDEŞ SONY ERİCSSON W995 VAR 8.1 MP KAMERA WİFİ Bİ TELEFONDA BULUNMASI GEREKEN BÜTÜN ÖZELLİKLER 270 TL YE BIRAKIRIM
ht tp://w w w.s ah ibinden .c o m/i lan/alisveris-cep-t elefonu-modeller-bakmadan-gecme-8-1-mp-kamerali-sony-93884481/detay/
BOŞLUKLARI SİL
 
miqroexpect

miqroexpect

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş sony olarak xperilardan düşünüyorum .
 
bertinos

bertinos

Üye
2.el telefon alma derim git 0 cihaz al bence gio almalısın fiyatına göre iyi bir cihazdır pişman olmassınız ;)

- - - Eklendi - - -

2.el telefon alma derim git 0 cihaz al bence gio almalısın fiyatına göre iyi bir cihazdır pişman olmassınız ;)
 

adrianoo

Üye
Elimde temiz htc wildfire s var 400 e verebilirim (kutu fatura mevcut)
 

samsunlu9090

Üye
nokia 701 var 3 aylık 21 ay sigortası ve ayriyetten teknokask sigortası var 9 aylık 550 ye bırakırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt