futbol123
Üye
yapılan testlerde fark atmış hasan tablodada görüyosun zaten 12mb lık cache ve 4çekirdekli olan bir işlemciye nasıl kötü diyorsun anlamış değilimhala dıyorkı ıyı...
Berke bak ne dıyorum ben....
Standart 955 ten ıyı bılıyorum.
3.5 ghz da 955 daha ıyı...
Sımdı fx4100 normalde vermesı gereken performansı vermedıgı ıcın kotu bır ıslemcı..
1055T ye denk bır performans vermesı beklenıyordu...
----------Eklendi @ 18:02:12 ---------- Yazıldı @ 18:01:36 ----------
fark attı zaten hasan bunu kabullenmiyoröyle ama berkenin topladığı biraz daha maliyetli gibi sonucDA 8 GB ram işlemci fark atıyor gibi

ama 1300 kasa veremem max 1100 

