max.1000 Tl Oyun Canavarı??

Sponsorlu Bağlantılar

futbol123

futbol123

Üye
hala dıyorkı ıyı...
Berke bak ne dıyorum ben....
Standart 955 ten ıyı bılıyorum.
3.5 ghz da 955 daha ıyı...

Sımdı fx4100 normalde vermesı gereken performansı vermedıgı ıcın kotu bır ıslemcı..
1055T ye denk bır performans vermesı beklenıyordu...
yapılan testlerde fark atmış hasan tablodada görüyosun zaten 12mb lık cache ve 4çekirdekli olan bir işlemciye nasıl kötü diyorsun anlamış değilim

----------Eklendi @ 18:02:12 ---------- Yazıldı @ 18:01:36 ----------

öyle ama berkenin topladığı biraz daha maliyetli gibi sonucDA 8 GB ram işlemci fark atıyor gibi
fark attı zaten hasan bunu kabullenmiyor :D
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
yaaa alla allaaaa.....
Berkenın yazdıgı sıstem 1300 tl tutuyor... Benım yazdıgım 1150....
Sen dersen 1300 lıralık yaz.
Yazayım....

Ve 2 sıstem arasında fark var...
Berkenın power 400watt. Ancak yetıyor o sısteme..
Benım kasa 600watt...

Ekran kartı desen yıne oyle 6850 daha ıyı..

Ram konusunda 8gb ıle 4 gb arasıda oyun oynayacagınız ıcın hıcbır fark yok.. Ramlere 50 lıra daha eklersın 8gb yaparım toplam 1200 lıra olur...
Anakart konusunda berkenın anakartının kuzey koprusu 870 guney koprusu 850 dır.
Benım anakart 970 kuzeykoprusune 950guneykoprusune sahıptır..
Kullanım acısından benım anakartım ust sevıyedır..
Islemcıyede 100lıra eklerım 1090T yazarım fx4100 u havada karada ezer. Toplam 1300tl olur

haa bırde oyunları ekran kartı oynatır..
Yuzde 50 ekran kartı yuzde 25 ıslemcı yuzde 15 ram yuzde 10 harddısk...
Ekran kartı ıyı olmadıgı surece ıslemcınız ısterse i7 2600k olsun. Raminizde 16gb olsun bi işe yaramaz darbogaz oluşur

daha bisey kaldımı ?
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
berkenin sistem 1050 civarı iyi hesapla
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
son duzende..
1090T vs fx 4100
6850 vs 6790
ramler 8gb.
Anakart farkı yukarda yazdım.
Kasa 600watt usb3 vs 400watt

hangısı daha ıyı ??

----------Eklendi @ 21:36:49 ---------- Yazıldı @ 21:35:42 ----------

berkenin sistem 1050 civarı iyi hesapla

sen ıyı hesapla.. O yazdıgı fıyatlar ındırımlı fıyatlar.. Suanda o fıyata satılmıyor...
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeşlerim ikinız de sağolun. Bu 15 tatilde kesin topluyorum bide bana güzel bir lcd monitör onerin Onada para ayırdım.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ali sonuç nedir? :D
lcd de sonra yazarım.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
sonuç kararsız :) ama 1300 kasa veremem max 1100 :D berkede gelsin ortak noktaya varın :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
komık olacak ama 1090T eskı fıyatı aklımda kalmıs...
1055T anca alınır..

Olsun yınede fx4100 u ezıyor...
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
:D fena takıntı yaptın sen :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
can sıkıntısı...
Ve doğruya ulaşma çabası
 
futbol123

futbol123

Üye
komık olacak ama 1090T eskı fıyatı aklımda kalmıs...
1055T anca alınır..

Olsun yınede fx4100 u ezıyor...
bak o işlemciler ezer ama x3 işlemciler ezemez.Henüz indirim yok hafta sonları %25 indirim ozaman toplarız pc şuan için çok erken
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bak o işlemciler ezer ama x3 işlemciler ezemez.Henüz indirim yok hafta sonları %25 indirim ozaman toplarız pc şuan için çok erken

Neyse..
Indırımı ve fıyat farkını dıkkate alıp toplarız.. En gec 2 haftaya yıne ındırım olur.
1055T
hd6850.
970a g45.
Xwarrior 600watt
8gb ram
super olur.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
ikinız iddialasmak yerine kafa kafaya verin daha güzel birşey olur bence :)
 
Türe

Türe

Üye
valla kardeşim evet 1000 lira az kalır malesef. Ben gs2 aldım şu an 3 günde toplam 25 oyun yükledim telefonda tık yok :d:
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
:D biz bilgisayar topluyoruz :D
 
heavenhawk

heavenhawk

Üye
Amd x4 4100 236tl
Ati 4850 256bit DDR5 177tl
yada SAPPHIREHD6790 GDDR5 1GB 256BIT 260tl
199tl anakart
158tl kasa şekil kasa :D
1TB harddisk 213tl
101tl ram 8gb
oyun canavarınız hazır buyrun :D vatanda henüz indirim yok ama indirimler oluyor fiyatlar ucuzluyor

Kardeş önerdiğin Anakart ATX anakart fakat önerdiğin kasa Micro ATX kasa Anakart birazcık büyük kaçar o kasaya :) alacak olan olursa yanlışlık olmasın diye söylüyorum yanlış anlaşılmasın.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


Kardeş önerdiğin Anakart ATX anakart fakat önerdiğin kasa Micro ATX kasa Anakart birazcık büyük kaçar o kasaya :) alacak olan olursa yanlışlık olmasın diye söylüyorum yanlış anlaşılmasın.

Duydun mu berke.:)
 
heavenhawk

heavenhawk

Üye
Sistem alırken ve toplarken bu tür şeylere dikkat etmek gerekiyor.
Ayrıca önerdiğiniz işlemci AM3+ diyor fakat Anakart AM3 destekliyor sanırım
İşlemci Teknolojisi:AMD Phenom™ II X6, AMD Athlon II™ X3, AMD Athlon II™ X4, AMD Sempron™, AMD Athlon II™ X2, AMD Phenom™ II X2, AMD Phenom™ II X3, AMD Phenom™ II X4
Anakartın desteklediği işlemciler bu şekilde.Yinede yanlışım varsa düzeltin gece gece yanlış okumuş olabilirim :D
 


Üst Alt