Maksimum Hız ve Batarya Modu | Madness

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
teşekkürler
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
4 ev ekranım var telefonu actıgımda özellikle force kontrol batery monitor gibi widgetlerin yuvarlakları cok dönüyor ve telefon kasıyor hangi modu önerirsin telefonu kapatasım gelmiyo kapatmasam bi kaç gün acık kalınca yine ağırlaşıyo :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
4 ev ekranım var telefonu actıgımda özellikle force kontrol batery monitor gibi widgetlerin yuvarlakları cok dönüyor ve telefon kasıyor hangi modu önerirsin telefonu kapatasım gelmiyo kapatmasam bi kaç gün acık kalınca yine ağırlaşıyo :)

Tam performans. Şarj biraz hızlı bitecektir ama hiç kasma olmayacaktır.
 

Uqur5445

Üye
:tşk: deneyelim bakalım
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
tek kelimeyle harika. Eskiden uygulamaya geçerken yuvarlak bir kaç saniye dönerdi şimdi dönmeden acıyor. Farkı hissettim iyice. Teşekkürler emeğine sağlık sağol varol.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
tek kelimeyle harika. Eskiden uygulamaya geçerken yuvarlak bir kaç saniye dönerdi şimdi dönmeden acıyor. Farkı hissettim iyice. Teşekkürler emeğine sağlık sağol varol.

Tam performansı dene bir de :naughty:
 

Uqur5445

Üye
hocam tam performans denemek ıstıyom ama batarya yonu kotu banada batarya fazla gitmesi lazım :(
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye


Tam performansı dene bir de :naughty:

onu da deneyeceğim batarya yönü biraz düşündürücü ama o performansa göre normal yani. O yönden bakacak olursak Samsungların şarji da çok gitmiyor zaten.
 

Kaya0362

Üye
adama bak yaw neler yapıyo zeka küpü maşallah ahanda 1hafta gidiyomu şarjı şimdi yüklim bakalım neler olcak heyecanlandım:)
 
fayzteck

fayzteck

Üye
Madness saçma mı bilmiyorum ama bellede sürekli mesaj tekrar gönder sorunu oluşuyordu,bunda öyle birşey yok gibi şimdilik ?
 

Otuz

Üye
teşekkürler kardeşim hayırlı iş yapmışsın
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
Bu modu kurabilmeniz için telefonunuz hackli olmalıdır. HD oyunlarda ve yüksek performans isteyen uygulamalarda sorun çıkartmaz. FPS 60 CPU 70 olarak ayarlanmıştır.

Uygulama notu:


Ek not: Modu yükledikten sonra yeniden başlatmayı unutmayın :)


eline sağlık bariz gelişme görülüyor telefonda :) merak ettiğim normalde bu fps ve cpu değerleri kaç oluyor?
 
serinaga

serinaga

Üye
Teşekkürler kardeş, hemen deniyorum ...
 
mirzasinan

mirzasinan

Üye
madness telefonm hacklı guncellestırme hatası alıyorum neden olabilir
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Madness bazen sen N8'i satarsan bizim halimiz ne olacak diye düşünmüyor değilim :)

Teşekkürler...
 

capadent

Üye
orjinal belleye olur mu?bir de bu tip işlemler hız ve batarya için iyi ise nokia niye kendisi yapmıyor acaba?teşekkürler.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
ben yükledim hiç bir fark göremedim
 

figo2121

Üye
zerre kadar fark yok
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
Madness bazen sen N8'i satarsan bizim halimiz ne olacak diye düşünmüyor değilim :)

Teşekkürler...

N8'i satmayacağım.


---------- Eklendi @ 21:18:53 ---------- Yazıldı @ 21:17:48 ----------

ben yükledim hiç bir fark göremedim

Bunda fark göremezsiniz. Tam performansta görebilirsiniz. %70 işlem yaparken işlemci %100 işlem yapabilir tam performans. tam 680mhz kullanmanızı sağlar.


---------- Eklendi @ 21:19:41 ---------- Yazıldı @ 21:18:53 ----------

adama bak yaw neler yapıyo zeka küpü maşallah ahanda 1hafta gidiyomu şarjı şimdi yüklim bakalım neler olcak heyecanlandım:)

en fazla 3 gün gider


---------- Eklendi @ 21:20:36 ---------- Yazıldı @ 21:19:41 ----------

Madness saçma mı bilmiyorum ama bellede sürekli mesaj tekrar gönder sorunu oluşuyordu,bunda öyle birşey yok gibi şimdilik ?

İlginç.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bi nevi overclock gibi ama bu artırmıyor olandan tam performans sağlıyor :)
 

Benzer Konular



Üst Alt