El~PisToLeRo
Üye
Hocam türevleri dediginizde huawei var mı? Bir de huawei nin servisi nasıl biliyor musunuz?
Huawei hakkında bilgim yok da genelde zaten çogu sorun kullanıcı hatasına baglandıgından garantiye pek önem verme.
Hocam türevleri dediginizde huawei var mı? Bir de huawei nin servisi nasıl biliyor musunuz?
Lg g2 alabilirsin
Gm alacagina one icin konuşuyorum ya g7 al yada elite al 4.2.2 de kullan yazılım bekleme ama donanım çok sağlam
asus zenfone 6 ya da bi bak istersen
Kvk ve telpa riskli![]()
En iyisi birkaç ay beklemek ve biraz daha para toplamak.O zamana kadar daha iyi donanımda telefon alırım.İthalatdan iyidir bence
Huawei nin servisi çok kötüymüş doğru mu?G7 al pişman olmazsın
Neden g7 daha kalite kasa batarya 3000 ma eylül de kesin güncelleme ön kamer çok iyi
Bütçeyi 1500 1600 e çıkarsam tavsiye ettiğin bir cihaz var mı?Servise hiç göndermedim bilemiyorum ama ttakip ettiğim kadarıyla servislerde hep bi sıkıntı mevcut
lg g3 32gbBütçeyi 1500 1600 e çıkarsam tavsiye ettiğin bir cihaz var mı?
Hocam z3 compactı beğendim ama pahalı gibi.Htc e8 de güzel duruyor ama batarya performansı nasıl bilemedim.Xperia Z2
Htc one e8
Xperia Z3c
çok kronik sorunu varmış doğru mu?lg g3 32gb
çok kronik sorunu varmış doğru mu?[/QUOTE
evet dogru ama herkeste olmuyor olrusa yenisini veryolar zaten![]()
