lutfen konuya bakin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
lutfen konuya bakin
merhaba arkadaslar benim telefonum nokia 500 ben kendi telefonum icin need for speed the ruun oyununu indirdim ama oyun acmiyo,telefonumun markasi icinde indirdim ama yinede acmiyor bunun sebebi ne ola bilir? telefonumu guncelledim ondan ola bilirmi acaba.............cunki telefonu guncellemeden once java versiyasi 2.1...........guncellemeden sonra ise java versiya 2.2 oldu bu sebeb ola bilirmi oyunun acilmamasina?
 
olmaz bence ama bi soft format atın derim
 

salihk

Emekli Yönetici
indirdiğin oyunun dosya uzantısı .rar veya .ziptir direk telefon a atıp kuramazsın desteklenmez. rarlı veya zipli Dosyanın içinden cıkan oyun Dosyayı telefonunza gonderıp tekrar deneyın
 

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
indirdiğin oyunun dosya uzantısı .rar veya .ziptir direk telefon a atıp kuramazsın desteklenmez. rarlı veya zipli Dosyanın içinden cıkan oyun Dosyayı telefonunza gonderıp tekrar deneyın
zip v eya rar-in icinden cikarip kuruyorum yinede olmuyor
 
soft format atıp tekrar flaşlayın bence
 

salihk

Emekli Yönetici
peki ne yazıyor ekranda merak ettim veya sen yanlış dosyayı kurmaya çalışıyorsundur
 
3d desteği olmayan telefonda 3d oyun açmak ilginç
 

Emre-45

Üye
Bilginiz olmadan soft format atın flash atın demeyin! Adamı niye yanlış yönlendiriyorsunuz
 
oyunu doğru yükleyip açılmıyosa ya telefonda bişi var yada desteklemiyordur telefonda bişey olabilir diye soft dedim kötü niyet yok
 
soft format atıp tekrar flaşlayın bence
dostum her konu da sen varsın . Post kasmak için mesaj atıyorsun . Adam telefonu flashlarken hata yaptı ne olacak ? Lutfen bildigin konularda yorum yaz .
Dostum aynı sorun bende de meydana geldi farklı uygulamalarda . Telefonu pc ye bağlayıp orjinal yazılımı yeniden yüklediğimde düzeldi . Sana garanti vermiyorum ama bende düzelmişti vaktin varsa dene derim
Edit : Dostum tekrar yuklemen fayda etmez . Yukarda arkadaşlar belirtmişler şimdi gördüm .
 
Flaşlamayı kimse anne karnından doğarken öğrenmiyor tamam mı yapan nası yapıyor istedğini sorsun yardımcı olurum
 
Dostum adam bir yeri yanlış yapacak dead flash isteyecek ki onu yapınca telefon banko garanti dışı kalıyor . Flash her şeye çare değil . Adamın telefonu oyunu desteklemiyor flash . Adam ekran çizildi dese flash at geçer diyeceksin ondan korkuyorum .
 
Garanti dışı mı kalıyor nereden öğreniyorsun bunu phoenix nokianın programı onla yapılan işlemde telefon garanti dışı kalamaz
 

qsaw

Üye
Sular kesildi ne yapmalıyım * Flash At geçer
 
dead flash teknik servislerce anlaşılan bir yöntemdir ve telefon garanti dışı kalır . Forumu araştır görürsün ;D
qsaw yazdığını gördüğümden beri gülüyorum
 
Servislerin anlaması zor yazıyordu bi konuda nokia programıyla yapılan şey neden garanti dışı bıraksın ki sanki samsungun programıyla dead atıyoz
 
dostum forumu araştır flash konularına bak görürsün post kasmaya devam sen hadi iyi akşamlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...