Lütfen çok acil Telefon önerin bana

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nyks_4EveR

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen çok acil Telefon önerin bana
Selamun aleyküm Bende n97 nokia vardı bozuldu şimdi Yeni Telefon alcam parası önemli değil en son model olan telefonlar güzel olanlar yani kullanışlı olan telefonları önerirmisiniz ? nokia iphone fark etmez hepsi telfonlardan ama en son model olcak cevaplarınızı bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: SavinMe


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
n900 Al :)
 
haltie

haltie

Üye
n900 n8 x6 öneririm güzel telefonlar.
 
Mert

Mert

Üye
Iphone 4 al
 

cakıltası123

Üye
ben 5730 kullanıyorum ve kesinlikle tavsiye ederim
 
YsF_90

YsF_90

Üye
htc hd2 falan güzel. tavsiye ederim. samsung i9000 galaxy s veya 8500 wave
 

konyarapp

Üye
N900 DÜŞÜNEBİLİRSİN NOKİANIN ? Para önemli değilse Ascent Ferrari 60 al arkadaşım bu telefonu :D
 

OğuzcanAbi

Üye
tabiki n900
 
AsCoRbAt

AsCoRbAt

Üye
ıphone ve n8
 

JayJayyy

Üye
iphone4
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
HTC HD 2 (Bataryası az gidiyor)
N900 (Biraz kaba,TR de yok yurt dışı satılıyor )
N8 (1 ay sonra çıkacak beklerim dersen N8 al)
İphone 4 (blueetooth ile mp3 gönderemiyorsun, itunes bagımlısın haberin olsun,hat çekmede zorlanıyor)
Samsung Galaxy S (Kamerası haricinde süper bir cihaz)

Negatif özelliklerini yazdım pozitifleri bulmak kolay.
Teknik özellikleri için gsmarena.com a bak
 
Freedom Fighter

Freedom Fighter

Üye
s.a arkadaşlar bu sitede nasıl konu paylaşa biliriz acaba yardım ederseniz sevinirim
 
YsF_90

YsF_90

Üye
s.a arkadaşlar bu sitede nasıl konu paylaşa biliriz acaba yardım ederseniz sevinirim

ilk önce konu hangi kategori ile ilgili ise kategoriye gir konu başlıklarının üstünde sol tarafta yeşil bir tuş var üzerinde konu ekle yazıyor ona tıkla gerisi sana kalmış.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
galaxy s
 
(_Serseri_)

(_Serseri_)

Üye
sa kardesım bu sayfada bn konularımı paylasamıyoum bana bıraz yardım edebılrmısınız lutfen
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kardeş nokiadan vazgeç birsüre sonra başın agrıyabilir bende oldugu gibi bende nokia taraftarıydım ama artık samsung alıcam senin için en uygunu wawe veya jet
 
SavinMe

SavinMe

Üye
Para sorun deilmis o zman suan dünyanın en iyi telefonu Iphone4 al :oke:
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
blackbery al :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
n900 al
 
karizmakankiler

karizmakankiler

Üye
bence 5730 güzel telefon biraz param olsun alacam sanada tavsiye ederim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt