Lumia925'de Bildirim Ledi mi var???

Sponsorlu Bağlantılar

BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Androidde biri seni aradığında flashı yanıp sönüyordu buna benzerde gelse bunun yanında tadındanbyenmez
 


suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bu eğer kesinse, ben windows simgesinin yanıp sönmesi olayının bu telefonun tasarımındaki en karizmatiknoktası olacağını düşünüyorum. Sizler?
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Bu eğer kesinse, ben windows simgesinin yanıp sönmesi olayının bu telefonun tasarımındaki en karizmatiknoktası olacağını düşünüyorum. Sizler?

Şüphesiz ki öyle olması daha iyi olur ama şu var eğer bunu Nokıa yaparsa Nokıa ya has bir özelliğin olması daha iyi olur.Eğer microsoft yaparsa o zaman microsoft ışığı yansın :)
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
win 8 nokiaya has değil. Microsoft'a ait, bence win simgesi süper.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bu eğer kesinse, ben windows simgesinin yanıp sönmesi olayının bu telefonun tasarımındaki en karizmatiknoktası olacağını düşünüyorum. Sizler?
Sonunda eve gelip videoyu izledim. Ben demiştim ilk yazdığım mesajda. Windows tuşu yanıp sönse süper olur diye bakın nasıl olmuş :D Ben çok beğendim, gayet şık olmuş, inşallah gerçekleşir böyle bir şey:oke:
 

darkwaters

Üye
Ben de bildirimlerde 5 saniyeye bir orta tuşu yanıp sönen 5800 ıma çok alışmıştım keşke windows logolu orta tuş yansa sönse ya valla çok güzel olur
 

Dementor61

Üye
Windows logosu yanıp sönerse gerçekten muhteşem olur. Küçük bir ayrıntı ama albenisi müthiş derecede artar :)
 

Dtn

Üye
Aynen, benim de çok hoşuma gitti, başlarda eksikliğini hissediyordum sonradan alıştım ama olsa çok şık olur :oke:
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
[video=youtube;QGXj9CfMyqE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QGXj9CfMyqE[/video]


[video=youtube;nW5hSNUiuLA]https://www.youtube.com/watch?v=nW5hSNUiuLA[/video]
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Güzel olur gelmesi ama durum ışığı yazılımsal olarak ekranın içine yerleşse benim hayalim olurdu düşünün ekranda cevapsız ışığı yada mesaj ışığı yanıp sönüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
ÖEY

ÖEY

Üye
Yalnız benim her iki videoda bir şey dikkatimi çekti; ikisinde de telefon usb kablosuyla şarja takılmıştı yani belki de windows tuşunun yanıp sönmesi şarj olurkendir. Yani bildirimlerle alaksı olmayabilir.
 
alical33

alical33

Üye
Yalnız benim her iki videoda bir şey dikkatimi çekti; ikisinde de telefon usb kablosuyla şarja takılmıştı yani belki de windows tuşunun yanıp sönmesi şarj olurkendir. Yani bildirimlerle alaksı olmayabilir.

şarj için neden bildirim ışığı yapsınlar ki ?
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Htc 8Ste şarj olurken en üstte şarj olduğuna dair turuncu bir ışık vardı
 

Dtn

Üye
Geçen gün bu bildirim lediyle ilgili bir şey farkettim, sanırım 2. sayfadaki videodaki bildirim ışığının ne olduğunu tam çözememiştik. Sıkıntıdan nokia caredeki bilgileri okuyordum. çıkmamış modellerle ya da uygulamalarla ilgili de bilgiler vardı, ve bunu gördüm :oke:



yani mesajlarda yanma olayı yalan oldu sanırım, biraz lüzumsuz bir bildirim olacak bence.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Benim sayfanın en başında yazdığım şey doğru o zaman, tüh bir an heyecan yapmıştık :)
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
abovv ne anladık la şimdi bu işten :kotu:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Olsa da olur, olmasa da olur. ;)
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
Valla çok eksikliğini hissetmemekle birlikte olursa iyi olur:oke: Valla ben unutmuştum artık led bildirim ışığını :D:d: Aslında ekranın aşağısındaki Windows tuşu bildirim olduğunuda yanıp sönse daha şık olurdu.
bencede Özgür abinin dediği gibi windows tuuşunu bildirim için kullansalar çok daha şık olurdu... haber için teşekkürler...
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bence hala bir ihtimal var. Yani her halukarda birden çok fonksyonu olabilir bu tuşun. Neden olmasın ki.
 

Dtn

Üye
Tabiki eklenebilir ama şimdilik sadece şarjdayken yanacak gibi, çünkü 'yanıp sönen wp tuşu'nun işlevini öyle açıklamış, keşke bildirimlerde de olsa ama :islik
 


Üst Alt