Haber Lumia1520 Video Inceleme

Sponsorlu Bağlantılar



4MaGuS

4MaGuS

Üye
Primary camera sensor size: 20 MP, PureView
Camera Focus Type: Auto focus with two-stage capture key
ZEISS optics: Yes
Sensor size: 1/2.5 inch
Main camera f-number/aperture: f/2.4
Camera focal length: 26 mm
Camera minimum focus range: 10 cm
Camera image formats: JPEG/Exif
Camera Flash Type: Dual LED flash
Flash operating range: 3.0 m
Flash modes: Off, Automatic, On
f2.4 gündüz net resimler yakalarız ancak akşamları nasıl acaba telefon çabuk gelsede gidip denesek nokia bayilerinde
 

capkino06

Üye
şu cihazın 4.5" ekranlısı 4 gb ramli versiyonunu çıkarsın fiyatıda 1500 1600 civarı olsun tadından yenmez :)
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Şimdiye kadar hiç AŞIK olmadığımı anladım bu cihazı görünce.... I (L)1520
Primary camera sensor size: 20 MP, PureView
Camera Focus Type: Auto focus with two-stage capture key
ZEISS optics: Yes
Sensor size: 1/2.5 inch
Main camera f-number/aperture: f/2.4
Camera focal length: 26 mm
Camera minimum focus range: 10 cm
Camera image formats: JPEG/Exif
Camera Flash Type: Dual LED flash
Flash operating range: 3.0 m
Flash modes: Off, Automatic, On
Benim L925'in kamerasına yazık oldu ozaman bu değerler yeni bir kahraman yaratıyor çünkü umarım gece çekimide en az L925 kadar iyi olur :naughty:
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
braayn

braayn

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

bu videodaki kılıf Lumia 820 için olanı varmı dır? veya gören çok iyi bir kılıf
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Micro simi bile bulamıyoruz kesiyorlar nano yu nasıl bulabilirim bilemiyorum birde sim arkalarında 56 128 256 k modellerini 256 sını bile bulamadım onlar yani 256K daha iyi diye duymuştum bağlantı açısından
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Çok merak ediyorum nano simkarttan sonra ne çıkacak? Pikosimkart mı? :hmmm
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
  • Beğen
Tepkiler: umutgidik
alical33

alical33

Üye
yakında kaldırırlar belki simi her operatör uygulama gibi bişey yaparlar :D
 
Emip

Emip

Üye
millet o hatları kaybetcek artık .D
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Operatörlerin umrundamu ki :) simkart kaybolsun yenisi 5 tl :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kim demiş cebe sığmaz diye:D

 
  • Beğen
Tepkiler: hasanabi, Hagios, m542tf ve 2 diğerleri
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Arka cepte öyle ise ön cepte daha rahat durur hele takım elbise giyenler daha rahat olur :)
 

merkel02

Kapalı Hesap
Ali ağabey bu 929'un globali olacak mi..? Bi ara aralıkta alüminyum bi cihazdan bahsedildi o ne..?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ANIL

ANIL

Admin
Tasarım olmuş. Video için teşekkürler abi.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
sığar ona şüphem yok ben bu cihazı sevdim sevdiğime de alır hediye ederim kısmetse
 


Üst Alt