önümüzdeki hafta test amaçlı yayınlanma ihtimali var. yani önümüzdeki haftadan itibaren değişimli Maxicep NSU nöbeti tutuyoruz.Bu arada önemli notlar:
Lumia 1520 MicroSim değil NanoSim kullanıyor arkadaşlar bilginiz olsun.
Nokia Camera uygulaması Black güncellemesi ile tüm Lumialara yüklenebilir hale gelecekmiş.
Black güncellemesinin önümüzdeki 1-2 hafta içinde yayınlanmaya başlaması söz konusu olabilirmiş.
bakalım hemenbu arada bu telefonun kamerasının f2.2 değer oldugunu duymuştum doğru bir bilgimi acaba

tum cihazlar içinmi hangi ulkelerdeBu arada önemli notlar:
Lumia 1520 MicroSim değil NanoSim kullanıyor arkadaşlar bilginiz olsun.
Nokia Camera uygulaması Black güncellemesi ile tüm Lumialara yüklenebilir hale gelecekmiş.
Black güncellemesinin önümüzdeki 1-2 hafta içinde yayınlanmaya başlaması söz konusu olabilirmiş.
Nöbeti hiç bırakmadık ki,her akşam mütemadiyen kontrol varönümüzdeki hafta test amaçlı yayınlanma ihtimali var. yani önümüzdeki haftadan itibaren değişimli Maxicep NSU nöbeti tutuyoruz.
Güzel haberler için teşekkürler.sabırla bekliyoruzbu arada bu telefonun kamerasının f2.2 değer oldugunu duymuştum doğru bir bilgimi acaba
telefona gelcekmi black test amaçlı yani gdr3 beta gibi yoksa nsu danmı kurulcak onumuzdeki hftbakalım hemen![]()
Bu arada önemli notlar:
Lumia 1520 MicroSim değil NanoSim kullanıyor arkadaşlar bilginiz olsun.
Nokia Camera uygulaması Black güncellemesi ile tüm Lumialara yüklenebilir hale gelecekmiş.
Black güncellemesinin önümüzdeki 1-2 hafta içinde yayınlanmaya başlaması söz konusu olabilirmiş.

Microsim ile nano nun farkı nedir kesilen çip kalan 920lere taktığımız micro diye biliyorum daha küçüğü mü var? Biraz açar mısınız?Bu arada önemli notlar:
Lumia 1520 MicroSim değil NanoSim kullanıyor arkadaşlar bilginiz olsun.
Nokia Camera uygulaması Black güncellemesi ile tüm Lumialara yüklenebilir hale gelecekmiş.
Black güncellemesinin önümüzdeki 1-2 hafta içinde yayınlanmaya başlaması söz konusu olabilirmiş.
Microsim ile nano nun farkı nedir kesilen çip kalan 920lere taktığımız micro diye biliyorum daha küçüğü mü var? Biraz açar mısınız?
Microsim ile nano nun farkı nedir kesilen çip kalan 920lere taktığımız micro diye biliyorum daha küçüğü mü var? Biraz açar mısınız?
