Tavsiye Lumia kullanan herkes bakabilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
kardeş mağazanın videosuna gerek yok, burdan gir aklına ne geliyorsa arat (sağ üst köşeden) mağazada var mı yok mu mağaza sana göre uygun mu görmüş olursun: :emzik:
Eyvallah
 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
aradığın her uygulamanın çakması windows phone'da nadiren değil sürekli bulursun :ehe :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

mzcoools

Üye
Wp alacaksan bil ki şuan pek pazarı yok yani telefoncular almıyor ama tabi bu da onların hatası çünkü çok iyi bir telefon sadece uygulama sıkıntısı var

Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Facebook cok kotuymus?
 

technocu1

Üye
Facebook betanın nesi kötü. Bence gayet iyi.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
@mvrucu123 kardeşim ben önermem diğer kişi önerir üstte sana yazdım geçtiğimiz sayfada söylediğim gibi windows phone 8 işletim sistemi şuan daha çok yeni değil nereye yeni yani yeni diyen arkadaşlarıda anlamıyorum 2 yıldır neredeyse varolmuş bir sistem ve ilk satışa başladıklarından beri mağazaya hep bişey hatta geçen sene zynga poker geliyordu 1 yılı geçti hala gelmedi, örnek verecek olursam, facebook blue uygulaması gelicek diyorlar ama oda hayallerde kaldı galibaha yada final windows phone 8.1 sürümünde verirler büyük ihtimal, sana verdiğim linkten uygulamalar yeterlimi yetersizmi kontrol et uygunsa al.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
@mvrucu123 kardeşim ben önermem diğer kişi önerir üstte sana yazdım geçtiğimiz sayfada söylediğim gibi windows phone 8 işletim sistemi şuan daha çok yeni değil nereye yeni yani yeni diyen arkadaşlarıda anlamıyorum 2 yıldır neredeyse varolmuş bir sistem ve ilk satışa başladıklarından beri mağazaya hep bişey hatta geçen sene zynga poker geliyordu 1 yılı geçti hala gelmedi, örnek verecek olursam, facebook blue uygulaması gelicek diyorlar ama oda hayallerde kaldı galibaha yada final windows phone 8.1 sürümünde verirler büyük ihtimal, sana verdiğim linkten uygulamalar yeterlimi yetersizmi kontrol et uygunsa al.
Ettim galiba androidle istemeyerek devam edecegim :(
 
TurboCall

TurboCall

Üye
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Marketi çok önemsiyorsan alma derim. Markette çok geriyiz

 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Invoke

Invoke

Üye
Hacı ağustosa kadar yeni cihazlar çıkar(aradığın bütçeye uygun hoş cihazlar gelebilir), şimdikilerin fiyatı düşer. 8.1 tam olarak gelir, 8.2 ya da 9.0 falan konuşuluyor olur. O zaman farklı platformlarda da farklı olaylar olur. Yani hayatını bunu düşünerek geçirme. Sen telefonu almadan 1 hafta önce konuyu aç, sonra cevabı bulursun. Fazla da kasma. Alt tarafı telefon.

İyi günler.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
br1903

br1903

Üye
şarj konusunda en ıyısı 625 ve 720 sıfır alcaksan tabı
mağzaya gelirsen arkdasımda dıscovery var google playa bır baktım aa bu oyunlarmı cıktı dedım wındows phone kronık sorunları var benım telefonumun ekranı donuyordu soft reset atınca duzelıyodu mağazaya gelirle ciddi derecede yetersiz ve sıkıcı ben çok büyük hevesle 920 aldım şimdi bin pişmanım keşke lg 4xhd alsaydım dıye wındows alman ıcın bı 2 seneye ihtiyaç son alarakda en fazla 2 ay sonra sıklırsın sıstemden andrıodde rom atma root atması fılan zevklı wp de hıc bırseyı degıstıremıyosun androıdde ıse rom atıp cesıt cesıt kullanırsın androıden cayma 800 e de gıt nexus 4 al az zorlarsan nexus 5 al kafan rahat etsın
 

RE_STaRT

Üye
Bana da Bir yardım eder misiniz ? [ Yeni konu açmayayım forum kirlenmesin :) ]

Karne iyi gelirse telefon alma sözü aldım ailemden :) Lumia düşünüyorum ama bir sorunum var. WPlerde internetten uygulama indirip kurabiliyor musunuz?
Örneğin Fifa 14 unlock indirmek yada fruit ninja indirmek gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
br1903

br1903

Üye
Bana da Bir yardım eder misiniz ? [ Yeni konu açmayayım forum kirlenmesin :) ]

Karne iyi gelirse telefon alma sözü aldım ailemden :) Lumia düşünüyorum ama bir sorunum var. WPlerde internetten uygulama indirip kurabiliyor musunuz?
Örneğin Fifa 14 unlock indirmek yada fruit ninja indirmek gibi.
yapamıyoruz onun ıcın androıd al wp alma sana tavsıyem oyun oynuyosan ozellkle mağzada dogru durust bı fıfa 14 subway surfers, temple run , temple run 2 , hıll cımb racıng diğerleri saçma oyunlar bunlarda belli bi zaman sonra sıkıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

RE_STaRT

Üye
yapamıyoruz onun ıcın androıd al wp alma sana tavsıyem oyun oynuyosan ozellkle mağzada dogru durust bı fıfa 14 subway surfers, temple run , temple run 2 , hıll cımb racıng diğerleri saçma oyunlar bunlarda belli bi zaman sonra sıkıyo

Tamam :tşk:
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Kardeşim sen bekle, haziranın 24 ünde wp 8.1 tam sürüm dağıtılacak. O zaman alacağın yada almayacağın kesinleşir. Ben bu haldeyken bile al diyorum. Whatsap kullanmıyorum ama facebookta hiç sıkıntı yok bence. Facebook uygulamasını kullanmıyorum bi messenger kullanıyorum gerisini internet explorer den giriyorum. Zaten oyun oynamıyorum demişsin, bence lumiayı bekle. En azından wp 8.1 gelene kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Facebook ----> düzgün uygulama yolda.
Bbm----> Yolda
Snapchat----> Var. Orjinal olmasa da androiddekinin aynısı şeklinde var.
Whatsapp---> büyük ihtimalle güncelleme hazırlığındalar. En fazla iki haftası var.

Alınabilir telefon önerim yaz aylarında 930 gelmesiyle beraber fiyatı düşecek olan 920 veya 925. İyi forumlar :)

Edit: Oyun oynayacaklara tabi ki tavsiyem iPhone. Sallayın androidi
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar cok tesekkur ederim yorumlariniz icin bende yaklasincaya kadar bekleyeyim takipte de olayim. Zamani yaklasinca konu acarim ama simdilik kafamda andorid daha baskin :D. @bulutsuzgece konuyu kapatirmisiin.
Herkese tesekkur ederim tekrardan iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt