dilmenibrahim
Üye
Nokia'da promoter olarak çalışıyorum.. Satış rakamları son derece memnun edici şu anda.. Son 5 günde 20'ye yakın bir satış oldu ve talep her geçen gün artmaya başladı..
Kırmızı diğer renklere göre nasıl sen görmüşsündür
Nokia'da promoter olarak çalışıyorum.. Satış rakamları son derece memnun edici şu anda.. Son 5 günde 20'ye yakın bir satış oldu ve talep her geçen gün artmaya başladı..
sarı canSarı = Canyani Sarı Candır
![]()

sarı can![]()

Lakabımdır abi küçüklükten beri Sarı diyolar![]()
desene sarı sarıyı çeker. 
desene sarı sarıyı çeker.
![]()

Kırmızıda dikkat çekebilir toplulukta ama sarı bir ayrı duruyorokula sarı lumia ile gideyim cebimden cıkarınca herkesin gozu benim sarıda olcak![]()

Kırmızıda dikkat çekebilir toplulukta ama sarı bir ayrı duruyor![]()

HahaKatılıyorum. Ben burdayım ya baksanıza diyor sarısı![]()
aynen onlar shoplarda dururken ben sadece fotograflarına bakabiliyorumya içim gidiyor içiim 
İnş bir aya elimde dolanıyor olcak sarı LumiaaaamHahaaynen onlar shoplarda dururken ben sadece fotograflarına bakabiliyorumya içim gidiyor içiim
![]()
İnş bir aya elimde dolanıyor olcak sarı Lumiaaaam
İnşİnş bir aya elimde dolanıyor olcak sarı Lumiaaaam
benimde 1-2 sene sonra benimde olacak inş Lumia serilerinden bir telefon 
lumia 900 de whatsApp varmi?
lumia 900 de whatsApp varmi?
