Lumia 920 sms gönderme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 sms gönderme sorunu
Arkdaşlar bn iki kişiden fazlasına toplu sms gönderemiyorum sorun şebekesel değilmiş Avea öyle diyor. İlk başlarda gönderiyordu şimdi göndermiyor. Göndere tıklıyorm iki uç saniye sonra gönderilemiyor tekrar deneyin diyor. Bir kişiye ve iki kişiye gönderiyorum uç ve fzlasına gönderemiyorum. Nokia yıbda aradım onlar sim kartın kesilmesşnş microya çevrilmesini sorun gösterdi operatörle görüş ddi. Hem bayiye gittim hem müşteri hizmetlerini aradım aveanın onlrda cihazda sorun var sms gonderileck kişi sayısında kısıtlama var diyor. Aradım taradım sms limştiyle ilgili tek ##3282# de çıkan ayarlrda bişy var onu değiştrnce de sorun çözülmüyor
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kişilerde grup oluşturdun mu?
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Evet oluşturdm onlara da gönderemiyorm tek tek seçtiğimde de gonderemiyorm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sim kartin kac kbyani wp8'de boyle bir mesaj kisitlamasi yok. Sadece grup mesajlari gonderirken 20 kişi siniri vardi sanirim.
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
ya ilk günlerde gönderiyordm kaç kb bilmiyorm
##3282# burda settings kısmında bişy var sms le ilgili. bi kod daha vardı 33 ile başlayan o neydi. şimdi hatırladm o kodlarda çıkan ayarları kurcalamıştm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ya ilk günlerde gönderiyordm kaç kb bilmiyorm
##3282# burda settings kısmında bişy var sms le ilgili. bi kod daha vardı 33 ile başlayan o neydi. şimdi hatırladm o kodlarda çıkan ayarları kurcalamıştm

o kodlar cok karışık hepsini bilmiyorum. Ama daha once uyarmiştim onlari kariştirmayin diye. Şimdi o degiştirdigin yeri bulman lazim.
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
o kodlardan sadece 2 tane paylaşılmıştı forumda biri##3282# diğeri de 3 haneliydi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
##3282# yazip sag alttaki ... İşaretini acip ayarlara gir ve en alta sms limiti var acik mi kapali mi kontrol et.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
bi ara bende de olmuştu msn falan karıştırmıştı telfon sonra düzelttim bi şekilde
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Bnimkini abea düzeltti arkadaşlar. Şebeke güncellemesi mi ne bişy yaptılar düzeldi.
 
n000k

n000k

Üye
Bnimkini abea düzeltti arkadaşlar. Şebeke güncellemesi mi ne bişy yaptılar düzeldi.
demek yine avea ile alakalıymış :oke: birde tel operatörleri bizde sorun yok sizin tel ile alakalı demiyorlarmı. öldürüyorlar beni.. benimde vodafone.. geçende yunanistana mesaj atamıyordum ordanda mesaj alamıyordum suçu karşı tarafta buldular.. 3 gün boyunca müşteri hizmetlerini arayıp sorunu bildirdim tama dediler düzelince haber vercez dediler. ama haber vermediler. bi baktım sorun düzelmiş ama :) .. kesinlikle operatörler şebekelerini sorunlu bulmazlar. onlara göre en iyisidir..:ehe
 

Benzer Konular

YsF_90
Cevap
27
Görüntüleme
8K
csll


Üst Alt