Lumia 920 ekran pır pır etmesi

Sponsorlu Bağlantılar

Rainesto

Rainesto

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 ekran pır pır etmesi
Merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyorum ekran parlaklığı düşüp düşüp artıyor böyle pır pır ediyor bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar var mı telefonu hiç düşürmedim,çarpmadım yaklaşık 2-3 aydır oluyor Kayserideki Nokia careye pır pır ederken gösterdim ekranın değişip teleservise gitmesinin gerektiğini söylediler sizdede böyle bi sorun var mı
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
620de aynı sorun var. Sensör bozuk olduğu için yapıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyorum ekran parlaklığı düşüp düşüp artıyor böyle pır pır ediyor bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar var mı telefonu hiç düşürmedim,çarpmadım yaklaşık 2-3 aydır oluyor Kayserideki Nokia careye pır pır ederken gösterdim ekranın değişip teleservise gitmesinin gerektiğini söylediler sizdede böyle bi sorun var mı
Benim 920 de de aynı durum vardı ama ben cihazımı takasa vererek değiştim 1020 aldım.sanırım bir kaç kişiden daha duymuştum bu sorunu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Rainesto

Rainesto

Üye
    Konu Sahibi
Benim 920 de de aynı durum vardı ama ben cihazımı takasa vererek değiştim 1020 aldım.sanırım bir kaç kişiden daha duymuştum bu sorunu.


Birisi daha yaşıyordu bu sorunu göndermeyi düşünüyordu bi abimizdi ama unuttum
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Birisi daha yaşıyordu bu sorunu göndermeyi düşünüyordu bi abimizdi ama unuttum


Bendim abim,henüz gönderemedim.bi izinli günümü bekliyorum.bezdirene kadar göndereceğim.c.tesileri bi çalışsalar
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Arkadaşlar bu sorun deıl eğer cihzı otomatik oarlaklıkta kullanıyorsanız parlaklık değiştiği zaman yapması normal bi iner bi kalkar fakat sureklı yapıırsa bilemicem
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
Rainesto

Rainesto

Üye
    Konu Sahibi
Bendim abim,henüz gönderemedim.bi izinli günümü bekliyorum.bezdirene kadar göndereceğim.c.tesileri bi çalışsalar


Hah evet abi başka bir problem daha var mı sende ekranla kameranın ordan bastırınca gacırdıyor da
 
Rainesto

Rainesto

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu sorun deıl eğer cihzı otomatik oarlaklıkta kullanıyorsanız parlaklık değiştiği zaman yapması normal bi iner bi kalkar fakat sureklı yapıırsa bilemicem


Hocam öyle ufak birşey değil düşüğe alıp denedim ekran parlaklığı böyle azalıp azalıp artıyor birden artıyor
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
920 sahibi arkadaşlarıma uyarım olsun, arka tarafta kamera kısmının çevresine, flaşın çevresine kesinlikle baskı uygulamayınız. Gıcırdıyor diye elinizi basıp çektiğiniz zorladığınız o kısmın tam arkasında flaşın yanmasını sağlayan iki tırnağı var ve eğilebilir. Eğilince de temas etmesi gereken yere temas etmez ve flaşınız çalışmaz. O tırnakların temasını sağlaması için kapağı açıp tekrar düzeltmeniz gerekir. (Başıma geldiğinden biliyorum).
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbilir_01, YkPkY ve Rainesto
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Arkadaşlar bu sorun deıl eğer cihzı otomatik oarlaklıkta kullanıyorsanız parlaklık değiştiği zaman yapması normal bi iner bi kalkar fakat sureklı yapıırsa bilemicem
Otomatik parlaklıkla alakası yok ya.şimdiki cihazım 1020 buda otomatik parlaklıkta ama öyle yapmıyor.resmen titreme gibi oluyor du.
 
alical33

alical33

Üye
güneş ışığında okunabilirlik açıksa kapatıp deneyin bir de
 

hitafnalsa

Üye
Bildiğim kadarıyla 920 lerin genel bir sorunu ekran ışığının azalıp artması. Arkadaşın dediği gibi gün ışığında okunabilirlik kapatılırsa düzelebilir.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Hah evet abi başka bir problem daha var mı sende ekranla kameranın ordan bastırınca gacırdıyor da


Gacırdamayı tie alma.bastırınca herşey gıcırdar :)
Gıcırdıyorda o kadar dert değil,daha ciddi sorunları önemse.
O pır pır varya beni deli ediyor
 
YkPkY

YkPkY

Üye
920 sahibi arkadaşlarıma uyarım olsun, arka tarafta kamera kısmının çevresine, flaşın çevresine kesinlikle baskı uygulamayınız. Gıcırdıyor diye elinizi basıp çektiğiniz zorladığınız o kısmın tam arkasında flaşın yanmasını sağlayan iki tırnağı var ve eğilebilir. Eğilince de temas etmesi gereken yere temas etmez ve flaşınız çalışmaz. O tırnakların temasını sağlaması için kapağı açıp tekrar düzeltmeniz gerekir. (Başıma geldiğinden biliyorum).


Sende ustalaşmışın hocam :)
Nokia kimi ustalaştırmadıki.
Bi dükkanmı açsak ne
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Rainesto

Rainesto

Üye
    Konu Sahibi
Gacırdamayı tie alma.bastırınca herşey gıcırdar :)
Gıcırdıyorda o kadar dert değil,daha ciddi sorunları önemse.
O pır pır varya beni deli ediyor
aynen abi ya kaldırıp atasım geliyor ama fakirliğim engel oluyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Abi çok sorunlu bi telefon be 920 benimde kırmızı 920 mim var aldığım güne nalet keşke xperia z2 alsaydım :)
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Başlığı okuyunca bir tuhaf oldum :)

Neyse ben 925 kullanıyorum anlattığınız olay bazen bende de oluyor parlaklık düşükteyken bi anda artıp sonra azalıyor ama çok etkilenmedim çok sık olmuyor bende
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
9
Görüntüleme
756
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
787
Haydar
Cevap
3
Görüntüleme
796
TheNightMare.
Murat Alper
Cevap
7
Görüntüleme
2K
Murat Alper


Üst Alt