bende de iso manuel 1600
arkadaşlar ikinci bişey, gördüğünüz gibi ortada hafif bir pembelik kızıllık var. açık zeminlerde yakın çekim yapınca böyle oluyor. aynı şey sizde de oluyor mu? mesela bir kitapta güzel bir paragraf denk geldiğinde çekip paylaşayım diyorum ortası böyle pembemsi çıkıyor hep. nasıl çözücez bunu??