Öneri Lumia 625 Işık Sızması

Sponsorlu Bağlantılar

ArMaGeDdOn_87

Üye
Merhaba aynı sorun kuzenimin cihazda da var media marktan aldık,iade hakkımız var diye biliyorum sizce iade etmelimiyim ?
 


EsaSOgLaNN

EsaSOgLaNN

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba aynı sorun kuzenimin cihazda da var media marktan aldık,iade hakkımız var diye biliyorum sizce iade etmelimiyim ?

etmelisin bugun gittim aldğım yere yok dispiritor olduğu için değişim yapamıyoruz Nokia bize değişim yapılabilir onay verirse biz değişiriz deyip yolladılar gittim Nokia ya durumu izah ettim aldığım yer değişim yapmak zorunda olduğunu ve Nokia nın ise değişim için onay kağıdı gibi ıvır zıvır vermediğini yani kısaca cihazı aldığımız yer ibnelik yapıyor neyse tekrar aldığım yeri arayıp Nokia nın bana söylediğini dile getirdim yarın cihazı getiririp kendi teknik servislerinin Bi bakmasını söylediler o kadar çok içime vermiş bütün olan biteni kısa özet geçtim yarın bakalım neler olacak c(: hemen değişim için gitmelisin hafta olmadan...
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
etmelisin bugun gittim aldğım yere yok dispiritor olduğu için değişim yapamıyoruz Nokia bize değişim yapılabilir onay verirse biz değişiriz deyip yolladılar gittim Nokia ya durumu izah ettim aldığım yer değişim yapmak zorunda olduğunu ve Nokia nın ise değişim için onay kağıdı gibi ıvır zıvır vermediğini yani kısaca cihazı aldığımız yer ibnelik yapıyor neyse tekrar aldığım yeri arayıp Nokia nın bana söylediğini dile getirdim yarın cihazı getiririp kendi teknik servislerinin Bi bakmasını söylediler o kadar çok içime vermiş bütün olan biteni kısa özet geçtim yarın bakalım neler olacak c(: hemen değişim için gitmelisin hafta olmadan...
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım var
yasa şöyle diyo:Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
 
luckysleven

luckysleven

Üye
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım var
yasa şöyle diyo:Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

iyi güzelde iş zaten sen ayıbı bildirdikten sonra başlıyor : ) bir servise gönderelim dediler mi bitti daha o telefondan hayır bekleme zaten onlar değişim yada para iadesi yapmamak için ellerinden geleni yaparlar. Sen bu süreçte ya telefonsuz kaldığına yanarsın yada sıfır telefonun bu hale geldiğine yanarsın .

ama şunu unutmayın internetten alımlarda ya 1 hafta ya 15 gün içerisinde tam hatırlamıyorum geri iade etme hakkınız var . Hatta insanlar bundan çok güzel faydalanıyor kullanıp kullanıp geri iade ediyor o telefon tekrar satışa konuyor kime denk gelirse artık .

Bakınız motorola atrix : )
 
EsaSOgLaNN

EsaSOgLaNN

Üye
    Konu Sahibi
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım var
yasa şöyle diyo:Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.


iade ettim cihazı bugün bir sıkıntı yaşamadım işi yokuşa sürüyorlar o olmuyor hem cihazda skıntı mevcut hem cihazı iade almamak için ellerinden gelenleri yapıyorlar 625 ışık sızmalarından dolayı sınıfta kaldı ...
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
iyi güzelde iş zaten sen ayıbı bildirdikten sonra başlıyor : ) bir servise gönderelim dediler mi bitti daha o telefondan hayır bekleme zaten onlar değişim yada para iadesi yapmamak için ellerinden geleni yaparlar. Sen bu süreçte ya telefonsuz kaldığına yanarsın yada sıfır telefonun bu hale geldiğine yanarsın .
Bu tür arızalar ürünün ayıplı mal olduğunu gösterir ve ilgili kanunun ilgili maddesi gereği 30gün içerisinde cihazı iade edebilir yada değiştirebilirsin. İşi yokuşa sürmeye kalkarlarsa kanunu hatırlatın yeter.

"Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür."
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Biz cihazı media markt'tan aldık yarın iş çıkışı iade etmeye gitçem,eğer sorun çıkarırlarsa dediğiniz gibi kanunu hatırlatırım sonuçta mecbur iade almak zorundalarben yarın media markt a gitçem ve iade talebinde buluncam,servise gönderelim diye bana söylerlerse ben servisi kabul etmeyip media markt tan anında iade talebi istemeliyim dimi arkadaşlar ?
 
EsaSOgLaNN

EsaSOgLaNN

Üye
    Konu Sahibi
Biz cihazı media markt'tan aldık yarın iş çıkışı iade etmeye gitçem,eğer sorun çıkarırlarsa dediğiniz gibi kanunu hatırlatırım sonuçta mecbur iade almak zorundalarben yarın media markt a gitçem ve iade talebinde buluncam,servise gönderelim diye bana söylerlerse ben servisi kabul etmeyip media markt tan anında iade talebi istemeliyim dimi arkadaşlar ?


ayıplı mal olduğu için iade almaları kaçınılmaz işi yokuşa sürmelerine izin verme kullanmak istiyorsan değişim ilk yap değişme olursa orada çihazı aç bak sızma varmı diye iadeye giderken değişim dediler kabul ettim orada cihazı açtım aynı sorun çıkmasından ötürü iade işlemi yaptılar kullanmak istiyorsan değişim yap iade istiyorsan iade karar senin hocam yada üzerine 140 lira daha koyup L820 alabilirsin karar tamamen senin sonucu belirt burada aynı sorundan muzdarip olanlar olursa okusun şimdiden kolay gelsin ...
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
bugün götürdüm cihazı nokia servisi değişim onayı vermeden değişim ve iade yapamıyolarmış bende verdim servise mecburen,sen nerden aldın telefonu ?
 
EsaSOgLaNN

EsaSOgLaNN

Üye
    Konu Sahibi
bugün götürdüm cihazı nokia servisi değişim onayı vermeden değişim ve iade yapamıyolarmış bende verdim servise mecburen,sen nerden aldın telefonu ?

Nokia servisin onay verme gibi bir durumu yok aynısını bana da dediler gittim Nokia servise onay veremiyoruz yazılım atabiliyoruz buradan lumialara aldığım yere gitmemi ürünün değişim yada iade de bulunmamı söyledi Nokia servis ayıplı mal aldığımız urun sonuçta servislik bir durumu yok İst.Bilişim almıştım cihazı ...
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Valla cihaz gitti servise bişey çıkmazsa 799 TL çöpe gitti
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
bende sadece 920 de güneş ışığında ekran otomatik ayardaydı daha net okuyabilmem için daha çok aydınlanıyordu kısa bir süre görünüyor yok oluyordu ama sizinki cidden sinir bozucu bir sorun geçmiş olsun
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
bende sadece 920 de güneş ışığında ekran otomatik ayardaydı daha net okuyabilmem için daha çok aydınlanıyordu kısa bir süre görünüyor yok oluyordu ama sizinki cidden sinir bozucu bir sorun geçmiş olsun
teşekkürler servise gönderdiler telefonu değişme onayı gelirse iade alcaklar
 


Üst Alt