Merhaba aynı sorun kuzenimin cihazda da var media marktan aldık,iade hakkımız var diye biliyorum sizce iade etmelimiyim ?
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım varetmelisin bugun gittim aldğım yere yok dispiritor olduğu için değişim yapamıyoruz Nokia bize değişim yapılabilir onay verirse biz değişiriz deyip yolladılar gittim Nokia ya durumu izah ettim aldığım yer değişim yapmak zorunda olduğunu ve Nokia nın ise değişim için onay kağıdı gibi ıvır zıvır vermediğini yani kısaca cihazı aldığımız yer ibnelik yapıyor neyse tekrar aldığım yeri arayıp Nokia nın bana söylediğini dile getirdim yarın cihazı getiririp kendi teknik servislerinin Bi bakmasını söylediler o kadar çok içime vermiş bütün olan biteni kısa özet geçtim yarın bakalım neler olacak c(: hemen değişim için gitmelisin hafta olmadan...
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım var
yasa şöyle diyo:Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
ben iade talebi etçem öyle bi hakkım var
yasa şöyle diyo:Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Bu tür arızalar ürünün ayıplı mal olduğunu gösterir ve ilgili kanunun ilgili maddesi gereği 30gün içerisinde cihazı iade edebilir yada değiştirebilirsin. İşi yokuşa sürmeye kalkarlarsa kanunu hatırlatın yeter.iyi güzelde iş zaten sen ayıbı bildirdikten sonra başlıyor : ) bir servise gönderelim dediler mi bitti daha o telefondan hayır bekleme zaten onlar değişim yada para iadesi yapmamak için ellerinden geleni yaparlar. Sen bu süreçte ya telefonsuz kaldığına yanarsın yada sıfır telefonun bu hale geldiğine yanarsın .
Biz cihazı media markt'tan aldık yarın iş çıkışı iade etmeye gitçem,eğer sorun çıkarırlarsa dediğiniz gibi kanunu hatırlatırım sonuçta mecbur iade almak zorundalarben yarın media markt a gitçem ve iade talebinde buluncam,servise gönderelim diye bana söylerlerse ben servisi kabul etmeyip media markt tan anında iade talebi istemeliyim dimi arkadaşlar ?
bugün götürdüm cihazı nokia servisi değişim onayı vermeden değişim ve iade yapamıyolarmış bende verdim servise mecburen,sen nerden aldın telefonu ?
Valla cihaz gitti servise bişey çıkmazsa 799 TL çöpe gitti
teşekkürler servise gönderdiler telefonu değişme onayı gelirse iade alcaklarbende sadece 920 de güneş ışığında ekran otomatik ayardaydı daha net okuyabilmem için daha çok aydınlanıyordu kısa bir süre görünüyor yok oluyordu ama sizinki cidden sinir bozucu bir sorun geçmiş olsun