Lumia 620 hakkında öneriniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 620 hakkında öneriniz ?
Arkadaşlar l620 nasıldır biraz bilgi verseniz lütfen
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
2 gündür kullanıyorum telefon resmen ucuyor birkaç elsiği haricinde dört dörtlük ve fiyat/performans cihazı
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Ben çok mesajlasır çok müzik dinler ve çok internette dolaşırım oyunla falan pek aram yok iyimidir bunlar için bu telefon
 

yoyofurkan

Üye
520 ye bak istersen internet için daha iyidir 4 inç ekran var işlemci ram 620 ile aynı
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ben çok mesajlasır çok müzik dinler ve çok internette dolaşırım oyunla falan pek aram yok iyimidir bunlar için bu telefon

Senin yerinde olsam 520 alirdim.620 odun gibi geliyor bana:Dama 520 cok guzel tasarimi:)
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Nfc ve kamera da iyi olduğu için 620yi daha çok beğeniyorum :D odun gibi falan aman iyi yaa :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Düşük oyunları oynarım dersen kullanım için mükemmel bir telefon.
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Pek oyun oynamıyorum yaa :D daha çok internet müzik ve mesajlasma için kullanırım telefonu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
müzik çok önemliyse 8S al diyecem ama:ah bir kaç gün sonra burada bize iş çıkacak. Hafıza sorunu ve yazılım desteği konusunda sıkıntı yaşarsın. Onun dışında internet ve mesajlaşma için lumia520 4" ekran farkıyla hem dahaa iyi internet deneyimi yaşatır hem de klavyede yazma çok daha rahat olur.
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Aklım dahada karıştı yaa :D ne yapsam şaşırdım :D
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
lumia 520 al:oke:
hem ekranı büyük hem mix radio var.L620'nin yaptığı herşeyi yapıyor.
8Gb dahili hafiza var içini doldurursun:good:
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Kamera nasıl 520 nin peki güncelleme falan alır demi
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Arkadaşlar lumia 620 de bilen göz gibi özellikler 520 de yok diye biliyorum. Doğru mu ?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Kamera nasıl 520 nin peki güncelleme falan alır demi

Temel olarak Lumia 620 ile hemen hemen aynı özelliklere sahip gibi görünse de derine inildikçe eksikleri meydana çıkmaktadır. En önemli fark kamera. 520'de flaş yok + ön kamera hiç yok. NFC yok. Ekran 620'den daha farklı. Mesela güneşli havada ben Lumia 620'nin ekranını çok rahat görebiliyorum ama Lumia 520'de görmek için şekilden şekile girebilirsin. Evet belki abartmışımdır ama resmen nerdeyse Lumia 620'den daha iyi diyecekler. Neden Lumia 620 daha pahalı o zaman açıklayın. Tasarım konusunda yuvarlak hatlara sahip tek Lumia Lumia 620'dir. 3,8 inç ekran gayet yeterli bence. Zaten Nokia X2'den geçiyorsan senin için yeterli olacaktır. Benim gönlüm 620'den yana. Sırf tasarım için telefon alınmaz. Bu dediklerimden sonra illa 520 alacağım diyorsan güncelleme desteği konusunda endişen olmasın. 620'ye ne çıkarsa 520'ye de çıkar.
 

alperen kutuk

Üye
620 al ön kamera falanda var ama ille tasarım güzel olsun dersen 520 al
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Temel olarak Lumia 620 ile hemen hemen aynı özelliklere sahip gibi görünse de derine inildikçe eksikleri meydana çıkmaktadır. En önemli fark kamera. 520'de flaş yok + ön kamera hiç yok. NFC yok. Ekran 620'den daha farklı. Mesela güneşli havada ben Lumia 620'nin ekranını çok rahat görebiliyorum ama Lumia 520'de görmek için şekilden şekile girebilirsin. Evet belki abartmışımdır ama resmen nerdeyse Lumia 620'den daha iyi diyecekler. Neden Lumia 620 daha pahalı o zaman açıklayın. Tasarım konusunda yuvarlak hatlara sahip tek Lumia Lumia 620'dir. 3,8 inç ekran gayet yeterli bence. Zaten Nokia X2'den geçiyorsan senin için yeterli olacaktır. Benim gönlüm 620'den yana. Sırf tasarım için telefon alınmaz. Bu dediklerimden sonra illa 520 alacağım diyorsan güncelleme desteği konusunda endişen olmasın. 620'ye ne çıkarsa 520'ye de çıkar.

kardeş tam benim düşüncelerimi söylüyorsun x2 kullanıyorum x2den sonra l620 istiyorum
 

MaxipmaN

Üye
620 kesinlikle benim dusuncem 620 c6-01,520 ise nokia 500 olarak dusunebiliriz
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Anladım saol kardeş 620 almaya karar veriyorum
 
fk555897

fk555897

Üye
Pek oyun oynamıyorum yaa :D daha çok internet müzik ve mesajlasma için kullanırım telefonu

Oyun oynamıyorsan Lumia 620 aslında en ideal telefon. Çok hızlı ve şık. Ses Nokia'larda gayet iyi. Lumia'ları bilmiyorum ama önceki telefonlarda gayet iyiydi.
 

sane31

Üye
    Konu Sahibi
Sarjı ne kadar gider bu kullanımda kardeş
 


Üst Alt