Temel olarak Lumia 620 ile hemen hemen aynı özelliklere sahip gibi görünse de derine inildikçe eksikleri meydana çıkmaktadır. En önemli fark kamera. 520'de flaş yok + ön kamera hiç yok. NFC yok. Ekran 620'den daha farklı. Mesela güneşli havada ben Lumia 620'nin ekranını çok rahat görebiliyorum ama Lumia 520'de görmek için şekilden şekile girebilirsin. Evet belki abartmışımdır ama resmen nerdeyse Lumia 620'den daha iyi diyecekler. Neden Lumia 620 daha pahalı o zaman açıklayın. Tasarım konusunda yuvarlak hatlara sahip tek Lumia Lumia 620'dir. 3,8 inç ekran gayet yeterli bence. Zaten Nokia X2'den geçiyorsan senin için yeterli olacaktır. Benim gönlüm 620'den yana. Sırf tasarım için telefon alınmaz. Bu dediklerimden sonra illa 520 alacağım diyorsan güncelleme desteği konusunda endişen olmasın. 620'ye ne çıkarsa 520'ye de çıkar.