Keş Remzi
Üye
Lumia 520 kullanıyorum 920 alacağım?
Merhaba,
arkadaslar 520 kullaniyorum lumia 920 almayi planliyorum. Gecenlerde bir telefoncuya gidip varmi diye sordum oda bana alma hatalarla dolu falan dedi aklimi celdi biraz. Ayni isletim sistemine sahipler 520 de ben herhangi bir sikinti goremedim yillarca android kullandim wp cok daha stabil cok daha hizli donanima gore. 920 kullan arkadaslara sormak istiyorum hatalarla falan karsilasiyormusunuz? Alirsamda eger lumia 520 yi verip 920 nin uzerine ortalama ne kadar vermeliyim ?
arkadaslar 520 kullaniyorum lumia 920 almayi planliyorum. Gecenlerde bir telefoncuya gidip varmi diye sordum oda bana alma hatalarla dolu falan dedi aklimi celdi biraz. Ayni isletim sistemine sahipler 520 de ben herhangi bir sikinti goremedim yillarca android kullandim wp cok daha stabil cok daha hizli donanima gore. 920 kullan arkadaslara sormak istiyorum hatalarla falan karsilasiyormusunuz? Alirsamda eger lumia 520 yi verip 920 nin uzerine ortalama ne kadar vermeliyim ?
o da zamanla buyuyecek bunun farkindayim.
:/ 