Öneri Lumia 520 ile pc internete bağlama

Sponsorlu Bağlantılar

CANGO97

CANGO97

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 520 ile pc internete bağlama
arkadaşlar telefonum ile pc usb kablosu ile internette bağlamak istiyorum nasıl yaparım ???yardım yardım :(:(:(:(:(:(
 


csH

csH

Üye
Ayarlar-internet paylaşımı-açık
 
csH

csH

Üye
Usb den bağlanmaz
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
arkadaşlar telefonum ile pc usb kablosu ile internette bağlamak istiyorum nasıl yaparım ???yardım yardım :(:(:(:(:(:(

Anladığım kadarıyla kablosuz ağ yayını olmayan bilgisayarınızın internetini telefonda kullanmak istiyorsunuz.
Maalesef telefona USB ile bağlayarak kullanmanızın imkanı yok.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
usb den şuan yapılmıyor bluetooth üzerinden yapılması gerekiyor ancak oda yok şuan galiba onun için pc de ms nin program yazması gerekiyor ancak 8.1 de bluetoothe üzerinden mobil veri paylaşımı yapılacak diye bazı haberler vardı o zamana kadar beklemek gerekiyor
 

brk-rtrk

Üye
520yi kablosuz modem olarak kullanıp internete bağlanabilirsiniz. Usb ile yok ne yazıkki
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Her ne kadar kablosuz iyi gibi gözükse de arada baya Bi hız farkı var
 
CANGO97

CANGO97

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler malesef wlan kartı pc olmadıgı için laptopumu bağlayamıyacam internete :(
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
20 30 Tl ye Bi wifi adaptör bulabilirsin?
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve CANGO97
Rainesto

Rainesto

Üye
alıcam zaten en yakın zamanda marka önerisi var mı ???
tp-link tl-wn722n kullanıyorum teknosada 20 tlye almıştım mesefa 3 m baya iyi çekiyor hiçbir kesinti yok edit : 40 tl yapmışlar onun yerine 300 mbpssini alırsın

inceleyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: CANGO97

Asdetu

Üye
arkadaşlar telefonum ile pc usb kablosu ile internette bağlamak istiyorum nasıl yaparım ???yardım yardım :(:(:(:(:(:(
my public wifi programını bilgisayara kur. onunla wifi paylaşımı yaparsın. sonra 52o telefonunla o wifiye bağlan.
 
  • Beğen
Tepkiler: CANGO97
4MaGuS

4MaGuS

Üye
my public wifi programını bilgisayara kur. onunla wifi paylaşımı yaparsın. sonra 52o telefonunla o wifiye bağlan.
sen anlamadın galiba arkadaş telefondaki neti pc ye bağlanmak istiyor onu normalde usb bluetooth ve wifi üzerinden yapabilirsin şuan lumialarsada sadece wifi üzerinden yapılabiliyor bunu yapmanın hiç bir yolu yok
 
  • Beğen
Tepkiler: CANGO97
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaş neyi ne üzerinden kullanmak istediğini tam anlatamamış.
Ancak her iki durum için de cevap net olduğuna göre fazla tartışmaya gerek yok.

Şu an için USB üzerinden (telefondan pc'ye veya pc'den telefona) internet alışverişi yapamazsınız.
İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: CANGO97


Üst Alt