Lumia 520 Acil Yardım

akrep789

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 520 Acil Yardım
Arkadaşlar telefonu daha biraz önce aldım yanlış bi ayar yaptığım için telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm sonra telefon güle güle deyip kapandı. Açmaya çalıştığımda kırmızı batarya işareti çıkıyo. Şarja takıncada aynı işaret gene çıkıyo ama ortasında fiş işareti yanıp sönüyo fakat telefon açılmıyo çıldırıcam yardım edin ilk günden bozmak istemiyorum telefonu.
 

eRdaL.

Üye
Biraz sabret arkadaşım şarjda beklesin kendi,açılır
 
Şarjda takılı dursun.
Şarj yetersiz olduğu için işlemi gerçekleştiremiyor.
 

güle güle dediyse sorun yok bekle şarjın bitmiştir otomatik açılır belli bir süre sonra ama açılmassa işlem yarıda kalmış servis yolu gözükebilr
 
aynı sorun bendede oldu kendiliğinden açılıyor
 
Bir sınır vardı. Yanılmıyorsam ya %10 ya da %15 şarj dolmadan açılmıyor telefon.