Lolipop ile gelen bildirim sekilleri note4

Sponsorlu Bağlantılar

matchless

matchless

Üye
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.

aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.

aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...
 


mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...


aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...

Aynennnnnn ayni sikintidan muzdaribim ☺
 

ali_0007007

Üye
Sorun sadece whatsapp ta oluyorsa whatsapp ayarlarından açılır mesaj penceresini kapatabiliyorsun
Sorun sadece whatsapp ta oluyorsa whatsapp ayarlarından açılır mesaj penceresini kapatabiliyorsun
Önce whatsapp ın ayarlarına gir oradan bildirim ayarlarına gir pencere aktifse kapat
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Sorun sadece whatsapp ta oluyorsa whatsapp ayarlarından açılır mesaj penceresini kapatabiliyorsun
Sorun sadece whatsapp ta oluyorsa whatsapp ayarlarından açılır mesaj penceresini kapatabiliyorsun
Önce whatsapp ın ayarlarına gir oradan bildirim ayarlarına gir pencere aktifse kapat[/QUOTE
Isin garibi aktif diil acilir pencere
 
matchless

matchless

Üye
açılır pencere olayi degil o zaten kapali. bu direk ekranin yukarisinda bildirim olarak gosteriyor. yanine gserek var bu sekilde degisimlere anlamiyorum. temayida lolipop da beyaza dondurmusler igrenc olmus
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Rootsuz kapatma imkanın yok aynı sıkıntıdan bende müzdariptim whatsappdan gelen mesajların zırt pırt ekranın üstünü kaplaması sinir bozucu bi hal alabiliyor bu yüzden rootla whatsappı engelledim.Root atmadan kapatma yöntemi yok ama benim bildirim çubuğundaki ayarlarda engelleme gibi bi şey gözüme takılmıştı o sanırım gelen bütün bildirimleri engelliyor bi dene belki işini görür şuan stock olmadığı için deneme imkanım yok o yüzden net bişey diyemem.Ama garantiyi gözden çıkarırsan sorununu rahatlıkla çözebilirsin.
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Rootsuz kapatma imkanın yok aynı sıkıntıdan bende müzdariptim whatsappdan gelen mesajların zırt pırt ekranın üstünü kaplaması sinir bozucu bi hal alabiliyor bu yüzden rootla whatsappı engelledim.Root atmadan kapatma yöntemi yok ama benim bildirim çubuğundaki ayarlarda engelleme gibi bi şey gözüme takılmıştı o sanırım gelen bütün bildirimleri engelliyor bi dene belki işini görür şuan stock olmadığı için deneme imkanım yok o yüzden net bişey diyemem.Ama garantiyi gözden çıkarırsan sorununu rahatlıkla çözebilirsin.
Tum bildirimleri kapatior o. Anlamadim ne gerek vardi boyle birseye whatsapptan sogudum resmen.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Zil sesleri ve bildirimler oradan ayarla en altta
 
Dark-Evil

Dark-Evil

Üye
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.
o yeni özelliği diye biliyorum.
bendede öle.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Yukardan aşağı popup iniyordu diyorsun
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Zil sesi bildirim de ki uygulama ayarlarında her uygulama için ayar var popup ayarı
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Zil sesi bildirim de ki uygulama ayarlarında her uygulama için ayar var popup ayarı
Komple bildiirmi kapatiyor o. Kurtulus yok tiksindim resmen telefondan.
1. Gps surekli aktif
2. Whatsaptan nefret ettim
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
Arkadaşlar bide tuş kilidi desen yaptım telefondan uzaklaştığınızda devreye girer filan diyodu şimdi sensörlerde bulamadım :(
 


Üst Alt