matchless
Üye
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.
aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.
aynen arkadasım cok buyuk bır sorun o ... senın dedını anladım =) telefondan kıza bırsey gosterıyorum o ara whatsap dan msj gelıyor lak dıye yukarda okunuyor.. bunu kapatmak lazım da nasıl...

