Killer E2200 Ağ Kartı(msi Ge60 0nd) Ile Ubuntu'dan Internete Bağlanma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Ben hdd'ye kurmak istiyorum yerim var 35 gb ayırdım ama naptıysam kuramadım oraya
USB'den kullanmak en iyisi. Bende hdd'ye kurmaya hiç çalışmadım belki pc bozulur falan diye. :kısıs:
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
USB'den kullanmak en iyisi. Bende hdd'ye kurmaya hiç çalışmadım belki pc bozulur falan diye. :kısıs:
yok daha neler niye bozulsun :D Ben çift işletim sistemi kullanmak istiyorum yapıyorum açılırken soruyor linüxmü, win 8'mi diye linüxü seçince açmıyor ama işte o bölüme kuruyorum yok.
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
yok daha neler niye bozulsun :D Ben çift işletim sistemi kullanmak istiyorum yapıyorum açılırken soruyor linüxmü, win 8'mi diye linüxü seçince açmıyor ama işte o bölüme kuruyorum yok.
Beni biliyosun yeni klasör açsam gee bişey oluyor :D Şimdi linux 15 indi onu yüklemeye çalışıyım bi usb'ye İnşallah internet bağlanır :pc:Linux 15 i açtım gene internet bağlanmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
yok daha neler niye bozulsun :D Ben çift işletim sistemi kullanmak istiyorum yapıyorum açılırken soruyor linüxmü, win 8'mi diye linüxü seçince açmıyor ama işte o bölüme kuruyorum yok.
Bende sıkıntısız :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Usb kurulumu sorun yaratmaz zira bir çok kere sistem kurdum usb belleğe ancak kullandığın laptop için kablo ile bağlanıp denedinmi ? @Anti-Okul
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Usb kurulumu sorun yaratmaz zira bir çok kere sistem kurdum usb belleğe ancak kullandığın laptop için kablo ile bağlanıp denedinmi ? @Anti-Okul
Kablo derken neyi kastettin. Modemim zaten kablolu, ethernet kablosu(rj-45) bağlayıp açmaya çalışıyorum.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Anladım bağlantı modem kablosu ile yani ?
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Anladım bağlantı modem kablosu ile yani ?
Evet. Zaten burada( showthread.php?t=2008332) çözüm var gibi ama herkesin yapacağı bi iş değil gibi. Daha pratik herkesin yapacağı bir çözüm varmı diyede konu açtım :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
live bir cd ile çalıştırıp deneyebilirsin sistemi reel olarak bazı anakart modelleri için desteği manuel olarak edit gerekiyor çoğu zaman
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
live bir cd ile çalıştırıp deneyebilirsin sistemi reel olarak bazı anakart modelleri için desteği manuel olarak edit gerekiyor çoğu zaman
Tamam. Unetbooting programıyla dvd içine isoyu yazabilirmiyim?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
isdeğin iso yazdırma ile olur farketmez forumda ana başlıktada var live cd ile bir dene ki büyük ihtimalle olur tahminim
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
isdeğin iso yazdırma ile olur farketmez forumda ana başlıktada var live cd ile bir dene ki büyük ihtimalle olur tahminim
Tamam. :tşk: Yakında yazdırıp denerim.



Bide bişey sorcam;usb'nın hızı 3.5mb/s ye çıkıyor en fazla, DVD'nin hızı kaç olur acaba?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
zaten live cd farklı herşey yüklenmez gerekli sistemler için bilgiler yüklenir bu yüzden ismi livecd :)
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
zaten live cd farklı herşey yüklenmez gerekli sistemler için bilgiler yüklenir bu yüzden ismi livecd :)
Benim aklım karıştı. :utan Bu live isimli şey linux pardus ubuntu gibi şeylerin genel adı demi. Live yüklemek ile linux yüklemek aynu şey demi? Yoksa live farkli bi şiştem mi?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
LiveCd linux dağıtımlarında kişinin arayüzü tanıması ve test etmesi için çok kullanışlı bir yöntemdir.Kurulumdan önce genellikle tüm linux türevlerinin livecd olarak cd'den çalıştırılması mümkündür.:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
LiveCd linux dağıtımlarında kişinin arayüzü tanıması ve test etmesi için çok kullanışlı bir yöntemdir.Kurulumdan önce genellikle tüm linux türevlerinin livecd olarak cd'den çalıştırılması mümkündür.:oke:
Tamam. :tşk:Sorun yok o zaman. İso var zaten en kısa zamanda dvd'ye yüklerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sonucu yazarsın buraya :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Umudum yok ama genede deniyeceğim : ) : )
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Sait abi benim hard diske kurulum yapılacak 8'in yanına benimkine de el atsana :D win 8 yanına kurulumda sıkıntı oluyormuş 8'de hızlı başlat olduğundan. Uefi bootta linüxü kullanılmıyor. Biostan lehacy seçiyorum bu sefer 8 açılmıyor :hmmm @Nextman
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt