nokia n9 uzerinde easy debian
masaustu biraz daginik kusuruma bakmayin

açıkcası ubuntu kurdum ama olaya çok fransızdım sevmedim. 1-2 tane daha denemiştim onlarda ing. evde benden baska kmse kullanamayıdo diye silmek zornda kaldım.
Mint baya iydi ama
bu arada lutfen Türkçe'yi duzgun kullan.Mint 15 üzerine tanımam. Ekran görüntüleri paylaştım oradan bakabilirsiniz

Ben kuramadım ki abi, az daha windowstan da oluyordum![]()
hatta aynı anda 3 sistem kurup kullandım hiç sorun çıkmadı.
Benim pc 5 yıllık ama işletim sistemi olarak kurup çalıştıramadığım hiçbir şey yok. Xp vista w7 linux mint pardus ubuntu Opensuse debianhatta aynı anda 3 sistem kurup kullandım hiç sorun çıkmadı.


Performans nasil![]()
ubuntu ya n900'de girdi yakinda n9'da girer. zaten ubuntu da firefox gibi android uzerinden boot oluyor. eger driverlari port edebilirlerse cok cok iyi olur da, nokia'nin driver id'leri bile sifreli. profesyonel bir ekip gerekli tam randimanli calismasi icin.Emuyleprogram şeklinde zaten atrix ubuntu os listesinde
![]()


harmattan'daki mi, debian'daki mi.?Umarım girer gerçi meego daha iyi bence firefox stabil mi?

görsel var mı? bide mer çekirdeği nedir? çok duymuştumnemo; meego topluluğunun yaptığı, meego gibi saf linux mer çekirdeğini kullanan bir işletim sistemi.
görsel var mı? bide mer çekirdeği nedir? çok duymuştumnemo; meego topluluğunun yaptığı, meego gibi saf linux mer çekirdeğini kullanan bir işletim sistemi.
