Memnun kalmazsan program ekle kaldirdan yuklenen uygulamayi sileceksin![]()
Linuxa geçmeyi çok istiyorum fakat en büyük korkum çoğu programın linux desteklememesi ve windows 8 den olmam
http://www.maxicep.com/linux-tabanl...-linux-kurucam-yardim-813909.html#post6236681 bu konudada anlatabilirsin 
Şarjım çok az kaldı, geceye dogru yardim ederim![]()
Umarım yasak olmaz
? ve geceye kadar beklicem girdiğinde yardımcı olursun inş 
Sonra baktım kasada hayır dedim vista atayım o aralar yeni çıkmıştı.Attım vista aşırı donuyodu ama gene çalışıyodu.Sonra driver olmayınca neyse salla dedim baştan xp atacaktım cd çantamda bi dergiden gelen* cd gördüm işte Linux Mint, Ubuntu bilmem ne bişeler yazıyodu. dedim zaten formatlıcam bi bakayım nasıl bişe diye. Şöyle böyle kurdum pc ye. yav arkadaş pc bildiğin roket oldu roket. O bilgisayarın o hızla internete girdiğini vsi şimdi görsem inanmam.
Sonuca gelelim artık yeter 

atrixe ubuntu kurcaktımda vazgeçtim küçük ekranda pek güzel olmaz![]()




Evet steam geldi 150 oyun vardı geçen ay![]()
) windowsa göre daha iyi çalışıyormuş diye duydum, linuxa daha çok özen gösteriyorlar ne kadar doğrudur bilmem 
Linux mint gnome yi yukle, orjinalini pek sevmiyorum![]()
