Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Kytos

Kytos

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dede


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tabiki
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
nokia n9'da easy debian ve meego nemo kullaniyorum. bunlar normalde pc'de kullanilan isletim sistemleri. sorulariniz olursa yardimci olabilirim. :)

- - - Eklendi - - -

Linux de driver olayı var mı? Varsa nasıl kurucaz?

sadece ekran kartlari icin bir driver soz konusu diye biliyorum. normalde linux zaten taniyor ve calistiriyor ama extra performans isteyenler icin nvidia sanirim driver cikartmisti linux'a.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ekran kartinida goruyor eger daha iyi performans istersen degistirebiliyorsun

- - - Eklendi - - -

1 hafta paylaşım yapamicam boş bırakmayin burayı :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Arkadaşlar ben bir iso buldum 4.2GB. Adı openSUSE 12.3

Site bu.Acaba buda bir linux dağıtımı mı? Cevap "Evet" ise neden bu kadar büyük boyutlu?



- - - Eklendi - - -

Birkaç görsel...







- - - Eklendi - - -

 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Çünkü tüm depo ve uygulamaları içinde barındırıyor. Opensuse 12.3 sürümü tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur.:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben bir iso buldum 4.2GB. Adı openSUSE 12.3

Site bu.Acaba buda bir linux dağıtımı mı? Cevap "Evet" ise neden bu kadar büyük boyutlu?



- - - Eklendi - - -

Birkaç görsel...







- - - Eklendi - - -


Evet opensuse da linux dagitimi Ahmet abi, hemde baya taninan bir dagitim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Nextman
KayraBey

KayraBey

Üye
Bunu mu kursam acaba :ehe

- - - Eklendi - - -

Çünkü tüm depo ve uygulamaları içinde barındırıyor. Opensuse 12.3 sürümü tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur.:oke:

Tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur derken abi?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bana itici geliyor ne yalan soyleyeyim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bunu mu kursam acaba :ehe

- - - Eklendi - - -



Tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur derken abi?



Genelde populer sürümlerin Dvd'si mevcuttu :oke: ama gerek yok bence sistem aynı ilk lite dediğimiz kurulum daha iyi benim görüşüm bu istersem kurarım zaten.:oke:

Örnek :
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve MaxiHan
KayraBey

KayraBey

Üye
Mint ile devam o zaman.Sıkıldım yahu kur-kaldır kur-kaldır :ehe

- - - Eklendi - - -





Genelde populer sürümlerin Dvd'si mevcuttu :oke: ama gerek yok bence sistem aynı ilk lite dediğimiz kurulum daha iyi benim görüşüm bu istersem kurarım zaten.:oke:

Örnek :

Bu adresten bende opensuse listesini buldum Nextman.



Burdan bir tane seçip indireyim arşiivde dursun :)


- - - Eklendi - - -

Bunlardan hangisini indirmem gerek?

06-Mar-2013 06:25 953M
06-Mar-2013 05:43 928M
06-Mar-2013 08:32 890M
06-Mar-2013 06:16 862M
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kde masa üstümü seviyon gnome mi? Pc 64 bit mi 32 mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bence gnome indir
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
enterneoll

enterneoll

Üye
arkadaşlar ben ubuntu 13.04 kullanmaya başladım 3-4 gündür ve sorun şu ki uçbirim(terminal)'e bişey yazınca şifre istiyor yazıyorum hiç bir şey görünmüyor bende şifreyi kaldırdım hala şifre istiyor ve yine bişey yazamıyorum
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
O sifre yonetici sifresi sudo komutunu verince gelir, orada bir sey gorunmesine gerek yok sen yaz sifreyi entera bas
 
enterneoll

enterneoll

Üye
O sifre yonetici sudo komutunu verince gelir, orada bir sey gorunmesine gerek yok sen yaz sifreyi entera bas

oradada denedim olmadı ayrıca tema yüklemek istiyorum mesela istiyor yazamıyorum
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Sifreyi kaldirdigin icin direk enter a basmayi dener misin
 
enterneoll

enterneoll

Üye
onuda denedim olmadı şimdi başka şifre koydum yine yazamıyorum :(
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Kurulumda istenen sifre soruluyor diye biliyorum
 
enterneoll

enterneoll

Üye
hiç bir şey yazamıyorum :( bi kaç bişey yüklemiştim şimdi hiç bişey yapamıyorum mesela ben format atmak istiyorum win7 ile dual boot kullanıyorum tekrar aynı şekilde ubuntu yüklesem sıfırlanır mı ?
 


Üst Alt