Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



EroL

EroL

Emekli Yönetici
Linux'ta sxe injected çalıştırabilen var mı?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye


linux için var gösteriyor kendi sitesinde

- - - Eklendi - - -

ama server için

- - - Eklendi - - -

ama server için
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL ve Dede
EroL

EroL

Emekli Yönetici
:D kullanıcı olarak soruyorum. Ekstradan bir problemim daha var. Linux üzerinden Tivibu izleyemiyorum. Tivibu için silverlight gerekiyor, bunu da çözmemiz gerek.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Silverlight'i wine ile kurmayi denediz mi veya play on linux gibi yazilimlarla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
:D kullanıcı olarak soruyorum. Ekstradan bir problemim daha var. Linux üzerinden Tivibu izleyemiyorum. Tivibu için silverlight gerekiyor, bunu da çözmemiz gerek.
kullanıcı olarak olmuyor malesef :) silverlight için
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Aslanlar be çalışıyorlar maşallah !!! :good:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Aslanlar be çalışıyorlar maşallah !!! :good:
eyvallah abi :)

- - - Eklendi - - -

:D kullanıcı olarak soruyorum. Ekstradan bir problemim daha var. Linux üzerinden Tivibu izleyemiyorum. Tivibu için silverlight gerekiyor, bunu da çözmemiz gerek.


burdanda indirebilirsin :) sadece firefox için sanırım
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Wine ile denedim, moonlight'ı da denedim hiç biri sonuç vermiyor.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Ben onu istemiyorum işte arkadaş.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
wine ile internet explorer kurup üzeribe wineyle silverlight kurmayı deneyebilirsiniz belki sonuç verir

- - - Eklendi - - -

wine 1.6 rc1 çıkmış
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Matthe

Matthe

Üye
Beyler Mac'in kullandığı masaüstüne ne deniyor?



Şu yani?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bilmiyorum ama pc ye mac osx kurabilirsin ama tum pcleri yam desteklemez
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Beyler Mac'in kullandığı masaüstüne ne deniyor?



Şu yani?

Kullandığın dağıtıma göre değişir ama bunu yapabilirsiniz.Masaüstünün bir ismi yok Docky ve ikonlarla bunu yapman mümkün :oke:
 
Matthe

Matthe

Üye
Bilmiyorum ama pc ye mac osx kurabilirsin ama tum pcleri yam desteklemez

Benim pcye Mac OS X yüklemek Mac'e hakaret olur :ehe "Beni bu pcye mi layık gördün!!" diye ağlar :( :ehe

- - - Eklendi - - -



Kullandığın dağıtıma göre değişir ama bunu yapabilirsiniz.Masaüstünün bir ismi yok Docky ve ikonlarla bunu yapman mümkün :oke:


Mesela Pardus 2013 yükledim ve ya Ubuntu 13.04 yükledim, bu masaüstünü yapabilir miyim?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Benim pcye Mac OS X yüklemek Mac'e hakaret olur :ehe "Beni bu pcye mi layık gördün!!" diye ağlar :( :ehe

- - - Eklendi - - -




Mesela Pardus 2013 yükledim ve ya Ubuntu 13.04 yükledim, bu masaüstünü yapabilir miyim?

Konusunu açarım bulursam arkadaşım şimdi :oke: takip edersin bölümü
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Kytos

Kytos

Üye
Linux de driver olayı var mı? Varsa nasıl kurucaz?
 


Üst Alt