Matthe
Üye
Oyle olmaz isoyu yazdiracan
Windows 7'de öyle değildi ama
Neyse birde öyle deneyim bakalım ne olacak 
Oyle olmaz isoyu yazdiracan
Neyse birde öyle deneyim bakalım ne olacak 
kullanıcı olarak olmuyor malesefkullanıcı olarak soruyorum. Ekstradan bir problemim daha var. Linux üzerinden Tivibu izleyemiyorum. Tivibu için silverlight gerekiyor, bunu da çözmemiz gerek.
silverlight için
eyvallah abiAslanlar be çalışıyorlar maşallah !!!![]()

kullanıcı olarak soruyorum. Ekstradan bir problemim daha var. Linux üzerinden Tivibu izleyemiyorum. Tivibu için silverlight gerekiyor, bunu da çözmemiz gerek.
sadece firefox için sanırımozaman virtual box ile win kurup çalıştırabilirsin ama tam ekranda sorun oluyormuşWine ile denedim, moonlight'ı da denedim hiç biri sonuç vermiyor.
Beyler Mac'in kullandığı masaüstüne ne deniyor?
Şu yani?

Bilmiyorum ama pc ye mac osx kurabilirsin ama tum pcleri yam desteklemez
"Beni bu pcye mi layık gördün!!" diye ağlar

Kullandığın dağıtıma göre değişir ama bunu yapabilirsiniz.Masaüstünün bir ismi yok Docky ve ikonlarla bunu yapman mümkün![]()
Benim pcye Mac OS X yüklemek Mac'e hakaret olur"Beni bu pcye mi layık gördün!!" diye ağlar
![]()
- - - Eklendi - - -
Mesela Pardus 2013 yükledim ve ya Ubuntu 13.04 yükledim, bu masaüstünü yapabilir miyim?
takip edersin bölümü
Konusunu açarım bulursam arkadaşım şimditakip edersin bölümü
Linux de driver olayı var mı? Varsa nasıl kurucaz?
