Linaro, Android ICS'i Yüzde 100 Hızlandırdı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Linaro, Android ICS'i Yüzde 100 Hızlandırdı
Google'ın Android ekibinin hazırladığı orjinal AOSP ( Android Open Source Project ) 4.0.4 ROM'u üzerinde oynamalar yapan Linaro adlı geliştirici grup, Android işletim sisteminin çekirdeğinde ve yaptıkları donanım sürücülerindeki değişikliklerle beraber yüzde 100'ü geçen performans artışı elde ettiler.

0xBenchmarks yazılımında aynı donanım gücüne sahip iki ARM tabanlı platform, LCD monitöre bağlanıyor ve test başlatılıyor. Open GL tabanlı küpün dönmesi ile başlayan test yazılımı, Open GL Blending, Open GL Fog ve Flying Teaport testleri ile devam ediyor.

Testlerin sonunda Linaro'nun değişiklikler yaptığı AOSP 4.0.4, 60 FPS değerlerindeyken, orjinal AOSP 4.0.4 ise 30 FPS barajına anca yaklaşabiliyor.


İki farklı platform ve test sonuçları videoda bulunmakta

Android ve dolayısı ile mobil dünya için sevindirici haberi daha da sevindirici kılan, Linaro'nun bu yazılım alt yapısını CyanogenMod ekibi ile paylaşması. CM9 ekibine yollanan yeni alt yapı, onay bekliyor. Eğer CM9'a Linero'nun geliştirdiği AOSP 4.0.4 eşlik ederse, Android cihazlardan inanılmaz bir performans artışı gözlemleyebiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


doctorrr

doctorrr

Üye
batarya olayı ne olacak burda 2 saate bir şarj ederler heralde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve Emma-Watson
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
batarya optimizasyonu mutlaka yapilir fakat mevcut batarya performansindan duşuk olacagi kesin gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
doctorrr

doctorrr

Üye
o zaman yanlarına takoz bidene telefon alsınlar bunu evde kullansınlar :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Videoyu yeni anladım. Adam aynı olan iki cihazda, birinin üzerinde orjinal rom diğerinde Linaro rom yüklü iken monitöre bağlayıp testi başlatıyor. Linaro olanda grafikler çok daha hızlı diğerinde çok daha yavaş hareket ediyor. Hatta videonun 1:40'ıncı noktasında Linaro olan diğer teste geçmişken orjinal rom yüklü cihaz hâlâ kübik testte :ehe

Videonun daha ilerilerinde Linaro'lu cihaz diğer testleri hızlı hızlı geçerken orjinal olan emekliyor :alkis

Bu adamı alnından öpmek lazım. Android'e geçtikten sonra böyle olayların gerçekleşmesi çok mutlu ediyor beni :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Videoyu yeni anladım. Adam aynı olan iki cihazda, birinin üzerinde orjinal rom diğerinde Linaro rom yüklü iken monitöre bağlayıp testi başlatıyor. Linaro olanda grafikler çok daha hızlı diğerinde çok daha yavaş hareket ediyor. Hatta videonun 1:40'ıncı noktasında Linaro olan diğer teste geçmişken orjinal rom yüklü cihaz hâlâ kübik testte :ehe

Videonun daha ilerilerinde Linaro'lu cihaz diğer testleri hızlı hızlı geçerken orjinal olan emekliyor :alkis

Bu adamı alnından öpmek lazım. Android'e geçtikten sonra böyle olayların gerçekleşmesi çok mutlu ediyor beni :)

sen geçtin diye yapmışlardır:)
bu adamı kaybetmeyelim diye :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
intelin aciklamasini okuduysaniz ne demek istedigimi daha iyi anlarsiniz arkadaslar. Android kod kirliligi yuzunden optimize edilemedigi icin yuksek donanima ihtiyac duyuyor. Yoksa iyi optimize edilmiş bir sistemde quad core chipset performansi mevcut en yuksek donanimli androidli bir sisgemden daima daha yuksek performans verir
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
intelin aciklamasini okuduysaniz ne demek istedigimi daha iyi anlarsiniz arkadaslar. Android kod kirliligi yuzunden optimize edilemedigi icin yuksek donanima ihtiyac duyuyor. Yoksa iyi optimize edilmiş bir sistemde quad core chipset performansi mevcut en yuksek donanimli androidli bir sisgemden daima daha yuksek performans verir

Android kod kirliliği mi bilmiyorum, malum Android'in kodlarını incelemedim.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ben de incelemedim ama yazilimla ugrasanlar boyle diyorsa ve hala optimize edilemeyerek stabilleşemiyor ve sorunlar cikariyorsa dogrudur heralde;)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
intelin aciklamasini okuduysaniz ne demek istedigimi daha iyi anlarsiniz arkadaslar. Android kod kirliligi yuzunden optimize edilemedigi icin yuksek donanima ihtiyac duyuyor. Yoksa iyi optimize edilmiş bir sistemde quad core chipset performansi mevcut en yuksek donanimli androidli bir sisgemden daima daha yuksek performans verir

O zaman,Android Gün Geçtikçe Daha Kötüye Doğru Gidiyor Demektir...:hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
O zaman,Android Gün Geçtikçe Daha Kötüye Doğru Gidiyor Demektir...:hmmm

hayir sadece mevcut durumda yuksek donanimlara ihtiyac duyuyor eger iyi optimize edilebilirse cift cekirdekli 1.2ghz bir cihazda bile oldukca yuksek performans vericektir.


- - - Eklendi - - -


tam tersi.işlemci,gpu,dalvik vm daha az kullanılacağı için şarj çok daha uzun gidecek.

dalvik vmyi daha az kullanamazki sistemin donanimi caliştirmasini saglayan şey dalvik zaten ha dalvigi tamamen kaldirabilirler mi evet nature dille kodlanirsa bu da mumkun
 
PriZm

PriZm

Üye


hayir sadece mevcut durumda yuksek donanimlara ihtiyac duyuyor eger iyi optimize edilebilirse cift cekirdekli 1.2ghz bir cihazda bile oldukca yuksek performans vericektir.


dalvik vmyi daha az kullanamazki sistemin donanimi caliştirmasini saglayan şey dalvik zaten ha dalvigi tamamen kaldirabilirler mi evet nature dille kodlanirsa bu da mumkun

adamlar zaten Dalvik VM yi optimize ettiler :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt