• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

LG'den TV'li cep

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
LG'den TV'li cep
KB620-TV: LG'den DVB-T destekli cep telefonu

LG Cep-TV kulvarında bir adım öteye geçerek DVB-T destekli cep telefonunu duyurdu...


LG KB620-TV:
Her yerde televizyon keyfi.

LG Electronics'in KB620-TV cep telefonu ile televizyon seyredilebiliyor - her yerde. Zira cihaz DVB-T sinyallerini alabilen ilk cep telefonu.

Cep-TV için geliştirilmiş asıl standarda nazaran DVB-T çok daha yaygın. Araba veya trende bile filmler 2 inç büyüklüğündeki ekranda seyredilebilecek.

Bunun dışında cihaz 2 Mega piksel kameraya sahip, HSDPA'yı destekliyor ve MP3'leri oynatabiliyor. Veriler ya USB kablosu ya da Bluetooth ile aktarılabiliyor. LG dâhili hafızadan bahsetmese de 4 GB'a kadar microSD kartlar ile genişletilebileceğini söyledi. KB620-TV mayıs ayından itibaren raflarda yerini alacak. Fiyat henüz belli değil.
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Cepte TV'de gelişme hızlanıyor, hadi bakalım; kim ağır basacak?
 
sadece lg diyorum okadar ceptelefonu ve dijital dünyanın babası lg dir nokia samsunsgn halt etmişler dandirik cin mallarına bile kıyaslanmayacak kadar kötü ve taklitciler hep aynı seyler hep aynı seyleri yapıp duruyorlar bazılarıda sırf markası için 150 200 ytl markasına para veriyor


lg 5.0 mega pixsel kamarayı cep telefonuna yerleştirdiginde nokia nın en iyi telefonu n 70 di samsung d900i idi

fark bu cinliler neox adlı markaya televizyon koyuyor nokia ve samsung daha cift simli telefon yapmaya calışıyorlar zaten samsung d880 ni gördük nekadar dandilk bişi oldugunu kuulandık 3 gün zor dayandım.. sözün kısası markaya aldanmayın kaliteye ve özellige önem verin benden size dost nasihatı
 
televizyon özelliği iyi hoş da ..
bu istiridye kapak..
 

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bence en iyisini gene nokia yapar
ilklerin ve sonların babasıdır nokia
 
arkadaslar secim sizin para sizin dilediginiz gibi harcayın kuulanın ilerde bir gün anlarsınız neyin nekadar para ettigini neye nekadar para verilebilecegini

nokia bu ülkeyi sömürmeye devam etsin daha cook insan var
 
arkadaslar secim sizin para sizin dilediginiz gibi harcayın kuulanın ilerde bir gün anlarsınız neyin nekadar para ettigini neye nekadar para verilebilecegini

nokia bu ülkeyi sömürmeye devam etsin daha cook insan var
kardeş sende nokia kullanıyonn...
 

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaslar secim sizin para sizin dilediginiz gibi harcayın kuulanın ilerde bir gün anlarsınız neyin nekadar para ettigini neye nekadar para verilebilecegini

nokia bu ülkeyi sömürmeye devam etsin daha cook insan var

eğerki o kalitede teknolojin yoksa seni sömüren cok olur
tek nokiamı?
yada sadece otomobil sektörümü?
bilgisayar sektörümüz gelişmiş ona rağmen pc sektöründe sömüren yokmu?
tv sektörü?

ewt nokia sömürüyor ama ne yapalım?
onun kalitesinde bişe warmı?
cıkarsın ülkemizde ülkemizin kaliteli malını tüketelim?
bana baska yabancı bi marka wersen oda sömürecek haksızmıyım?
 
güzel bir telefona banziyorda acaba televizyon kanalları net izlenebiliyormu.o ufacık antenle hiç sanmıyorum ama neyse
 

Tec/-/no

Üye
Çin malı n99 lar hepsinden önce buldu bu teknolojiyi Bide Nokia kullanmaya başlasa :S Haber için teşekkürler
 

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şaka bi yana ben bu çinlileri seviyordum zaten
bide ucuz teknoloji cıkartınca başka bi sevmeye basladım
 

CoYoTe®

Üye
Ekran Daha Büyük Olabilirdi Ama Güzel Bi Aletmiş Hakkaten
 

safakk

Üye
bence tv gerksiz ya telefonda
 
Valla Bütün Aletler Amaçları Dışında Kullanılmaya Başladı Teknoloji Ile
 
yasinin yeri arkadaşım,ben bu aralar neox tv'li cep telefonunu takip ediyorum,bunun hakkında bana verebileceğin bilgiler varmı acaba,iyi yada kötü,
şimdiden teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...