Lg Optimus Me Alınır mı ?Acil@

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
Lg Optimus Me Alınır mı ?Acil@
Benim Şu Anki Telefonum Samsung star wifi ben Lg optimus galaxy mini gio ve 550 arasında kaldım bunlardan istediğimi alabilirim siz olsaydınız hangisini alırdınız?Lg optimus diğerlerdin geri kalan bir yanı varmı? yada samsung star wifi ye devam mı edim :D
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
almışken galaxy gio al. Ya da biraz daha star'la devam :oke:
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
bu telefonlar stardan çok daha üstünler mı ?
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
galaxy gio çok üstün. Mini de öyle. Diğeri hakkında fikrim yok :oke:
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
Ya Mininin Özelliklere bakarken Wifi Yok olarak gözüküyor samsung sitesinden karşılartırma yapınca neden öLe acaba :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Wi-fi var. Orda neden öyle bilmiyorum :oke:
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
mini 600 mhz dimi sadece ekran yönünden lg den üstün
 
blackaid

blackaid

Üye
wifi var sadece minide sadece lg den ekranı büyük
 
61semih

61semih

Üye
dedıgın telefonlar arasında acıkara en ıyısı gio
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
yani lg tek fark ekran farkı dımı

----------Eklendi @ 00:25:38 ---------- Yazıldı @ 00:24:35 ----------

semih açık ara derken ayrıca bi üstün özelliğini söylermisin ? :D

----------Eklendi @ 00:29:15 ---------- Yazıldı @ 00:25:38 ----------

Şimdi Optimus galaxy serilerden çok daha geride mi kalıyor ?
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Eğer 570 liran varsa huawei ideos x5 al hepsinden kat kat üstün.
 
'Patron

'Patron

Üye
okadar çok geride değil
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
yani lg tek fark ekran farkı dımı

----------Eklendi @ 00:25:38 ---------- Yazıldı @ 00:24:35 ----------

semih açık ara derken ayrıca bi üstün özelliğini söylermisin ? :D

----------Eklendi @ 00:29:15 ---------- Yazıldı @ 00:25:38 ----------

Şimdi Optimus galaxy serilerden çok daha geride mi kalıyor ?

gio 800 MHz ve bazı HD oyunları açabiliyor.
Ve optimus serisi galaxy serisinden geri değil. Hepsine eşdeğer telefonları var :oke:
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
peki 551 nasıl ?

----------Eklendi @ 10:13:45 ---------- Yazıldı @ 10:08:26 ----------

veya önerebileciğiniz biraz daha uygun fiyatlı bir cep telefonu varmı ?
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
peki 551 nasıl ?

----------Eklendi @ 10:13:45 ---------- Yazıldı @ 10:08:26 ----------

veya önerebileciğiniz biraz daha uygun fiyatlı bir cep telefonu varmı ?

551 Mesajlaşanlar için iyi yoksa yine giodan üstün değil 570 liraya huawei ideos x5 var bunların hepsinden üstün ama marka takıntın yoksa!
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
yok ben daha ucuz birşey arıodum gerçi gio da biraz pahalı gelıyor ama alıCaz galiba :D peki önerebileceğiniz başka telefon varmı bu fiyat civarlarında ?

----------Eklendi @ 10:40:26 ---------- Yazıldı @ 10:38:51 ----------

gio sadece oyun konusunda mı üstün mini den ?
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Oyun ve ekran çözünürlüğü konusunda üstün.
 

nonamex

Üye
Galaxy Mini'nin ekran çözünürlüğü falanda çok düşük tavsiye etmiyorum, en iyi gio
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
Gio tabiki en iyisi....Ama iyi bir telefon olsun paramda cebimde kalsın dersen optimus me .... şuan kullanıyorum... galaxy mini ile karşılaştırırsak hem daha ucuz hem daha kullanışlı .... 2 seçenek var paraya kıyıp gio alcaksın yada biraz daha düşük özelliklere sahip optimus me yi alacaksın
 

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
Peki ben gio alırsam wifi ile internete bağlanıp herhangi bir siteden film izleyebilirmiyim veya online oyunlar oynayabilirim şuan bende star wifi ver bunların hiç birini yapamıorum gio ile de yapamıyacaksam almıyım...Gio İle Star Arasında Çok büyük bir fark varmıdır :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt