lg optimus l 5 ile ilgili

  • 14 Mart 2013
  • 4146 Okunma
  • 26 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar lg optimus l 5 almayı düşünüyorum telefonu kullananlar biraz ayrıntı verebilirler mi ? Kamerası nasıl kasma dona olayı çok oluyor mu yoksa gayet hızlı mi internetten herhangi bi siteden video oynatıyor mu ? Ve mesaj geldiğinde yanan bildirim ısığı varmı !5
     


    Yazan: irememre
  2. forumda bayagı bir kullanıcısı var sanırım L5 in genel görünüm telefondan memnunlar
     
  3. Varsa imkanın L7 Almanı tavsiye ederim, isteklerini karşılamaz ise senin için sorun olmasın diye diyorum.
     
  4. L5 kullanıyorum video oynatabiliyor tabi niye oynatılmasın :D :D kamerası kötü değil ya dışarda filan gayet iyi hatta dikkat ettim amcamı çektim odak yaptım arkası bulanık amcam net çıktı :D :D çok sevindim bu özelliğinden dolayı pixel sorun olur dersen bende L7 öneririrm içine ne yükleyeceğine bağlı kasıp kasmaması interneti bende hızlı ve telefonda biraz fazla programım var ve rahat yani ne tür kullanıcıysan ona bak derim ben fotoğraf çekilirim bayaa müzik dinlerim facebook foursquare instagram whatsapp filan kullanıyorum onlar için güzel yani yok ben oyun oynucam falan dersen pek önermem :) tek eksiği uygulamalar sd karta taşınmıyor :( :(
     
  5. L5 Kötü değil (eğer pixelleri takmayacaksan) Video oynatıyor. Oyun açısından dersende Saglam oyunları oynayamazsın (N.O.V.A 3 Modern Combat 4 vb.) Bildirim ışıgı yok. Kamerayı ben pek beğenmedim biraz daha iyi olabilirdi ama herkesin kendi görüşü farklıdır diyorum. Genel itibariyle bence Çok güzel Üstelik Cyanogenmod 10 var :)
     
    Gggg1994 bunu beğendi.
  6. bildirim ışığı olmaması kötü olmuş ben telefonda flaş player desteği yok diye biliyordum video nasıl oynatyor ki anlmadım hiç android kullanmadım da
     
  7. pardon ben youtubedan filan sandım :D :D kamerası da vasat değil güzel ya :S
     
  8. hayır mesela flash player yükleyip normal bi dizi izleme sitesinden video açar mı .?
     
  9. flash desteği var telefonda ayrıca mesaj geldiğinde de arka ışık yanıyor.
     
  10. neresinde asla ışık tarif edeblr msn
     
  11. tercih meselesi bilmiyorum ama ya telefondan neden dizi izleyesin ki bilmem yani :S hani bilgisayar varken tabi tercih meselesi bu da :S

    - - - Eklendi - - -

    arka ışık yok ya da ben mi bilmiyorum :D :D :D
     
  12. benim bilgisayarım yok ben o yüzden alcam bu telefnu arka ışık var mı yokmu
     
  13. Arkasında ışık yok. Yalnız orta sınıf bir telefondan pc performansı beklerseniz çok yanılırsınız. Kaldı ki üst seviye bir telefonda pc performansı vermez.
     
    Gggg1994 bunu beğendi.
  14. ben pc performansı beklemiyorum zaten internetten video izlesin mesaj sosyal çıkar whatsapp skyp bide internette her türlü siteyı açabilsin yeter bunları karsilar mı
     
  15. Valla ben l5 kullaniyorum ve cok memnunum benim arkadaşta wonder vardi o ne yaiyorsa aynisini benim telefon da çok güzel bir sekilde yapiyordu kasma derdim pek yok orta halli oyunlari (temple run 2 / oz ski safari subway surfers) güzel bir şekilde oynuyorum kamerasi orta halli ben pek kullanmiyorum ve de kullaniş bakimindan samsungdan daha iyi bana göre vede flash olayına gelirsek onuda dolphin browser hallediyor
     
    Gggg1994 bunu beğendi.
  16. mesaj geldiğinde yanan herhangi bi ışık varmı peki
     
  17. Kullananlar daha iyi bilir ama uyarı ışığı gibi bir şey var dır diye düşünüyorum ama emin değilim.
     
  18. ya ışık falan yok 6300ın mesela yanda mesaj geldiğinde mavi ışık vardı ya da bu blackberrylerdeki bildirim ışığı gibi diyosun ama buna benzer ışık falan yok bildirim ışığı yok
     
  19. bnerdem bunu beğendi.
  20. Flash yükleniyor Sürümü verebilirim. Dizi-mag ve benzeri dizi sitelerinede rahatlıkla film izleyebiliyorum. Facebook Oyunlarını açmayı denedim tarayıcı kendini kapatıyor :D :D

    - - - Eklendi - - -

    Yok. Olsa çoktan farketmiş olmam lazımdı..
     
    technoshark bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 17:31