Lg optimus black yardim!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lg optimus black yardim!!!
Arkadaşlar şu iphone'lardaki flashli bildirim yapilabiliyormu?
2-3 tane program denedim olmadi o yüzden başlik optimus yardimlarinizi bekliyorum
 

ofpistan

Üye
flashlı bildirimden kastın ne, pop-up tarzında ekranda çıkan mesaj uyarısı mı?
 
    Konu Sahibi
Hayir iphonelarda bildirimi zil sesi ekran işigi ve kamera flaş işigiyla bildiriyor benim kast ettiğim kamera falşi ile bildirim
 
LG Touch Led Notifications bu programla bildirimleri ışıklı alabiliyorsun eğerki telefona gelen mesajı görmemişsen durmadan ışık yanıp sönüyor.

yanılmadıysam aradığın bu galiba
 

ofpistan

Üye
LG Touch Led Notifications bu programla bildirimleri ışıklı alabiliyorsun eğerki telefona gelen mesajı görmemişsen durmadan ışık yanıp sönüyor.

yanılmadıysam aradığın bu galiba

arkadaş sanırım arkadaki LED flashın yanmasını istiyor LG Touch LED Notification güzel program ama malesef v20lerde düzgün çalışmıyor
 
Tepkiler: technoshark
arkadaş sanırım arkadaki LED flashın yanmasını istiyor LG Touch LED Notification güzel program ama malesef v20lerde düzgün çalışmıyor

Hım yalnış anladım o zaman pardon bu arada ben onu kullanıyordum epey zaman v10c lerde falan 20 de denememiştim dün denedim hakkaten çalışmıyor
 
    Konu Sahibi
yorumlarınız için teşekkurler fakat yardımcı olmadı galiba umidimi kesmem sart
 
Bahsettiğin şeyle alakalı bir video falan var ise yollarmısın ? Merak ettim nasıl birşey belkide ne istediğini anlatamadım, yada ben anlamadım.. yardımcı olmak isterim nihayetinde.
 

ofpistan

Üye
Böyle bir program var isede büyük ihtimal optimus black'in v20 romlarında çalışmayacağı kaanatindeyim, tıpkı alttaki 4 haptic tuşuna kısıtlı güç verip bataryadan tasarruf etmeye çalıştıkları gibi gereksiz gördüklerinden kamera flashının da bildirim ışığı olarak yanmasını engelleyeceklerdir.
 
    Konu Sahibi
Bahsettiğin şeyle alakalı bir video falan var ise yollarmısın ? Merak ettim nasıl birşey belkide ne istediğini anlatamadım, yada ben anlamadım.. yardımcı olmak isterim nihayetinde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...