Lg Optimus Black (ACİL Yardım Arkadaşlar)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
Lg Optimus Black (ACİL Yardım Arkadaşlar)
ınternet paketı aldıgım da telefonum cok hızlı nete gırıo fakat wirelessten baglandıgmda google marketten aşırı yavas bı ındırım yapıor youtubeden vıdeo bile izleyemıorum ıkıncı sorunumda telefonda arka arkaya foto cekınce tel kıtlenıo bu sorunlarıma cozum bilen arkadaslarım yardımcı olursa cok sevınırım sımdıden tşkler
 


RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
1. wifi hizi dusuktur
2. hafiza da az yer varsa olabilir veya hafiza kartinin classi dusuktur :evet:
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
wifi cekıo hafıza kartıda 8gb ama nıe bole yapıo anlamadım hıc
 
technoshark

technoshark

Üye
telefonunuzun versiyonu nedir ?
 
adem-t

adem-t

Üye
Boyutun yanında hafıza kartının class ıda önemli.
 
technoshark

technoshark

Üye
Evet büyük etkendir, hafıza kartınızla alakalı sorunda oluşmuş olabilir. Yada yüklemiş olduğunuz uygulamalarda sorun çıkartmış olabilir.
 
denizci35

denizci35

Üye
bence yeni bir rom yükle büyük bir ihtimalle sorun ortadan kalkacaktır 8gb hafıza kartı class ı ne olursa olsun telefonu bu kadar etkilemez siz yeni rom yükleyin ve hatta zeus 7 rom myükleyebilirsiniz ben şu anda onu kullanıyorum ben orjinal mromdan dönmem diyordum kendime ama bu rom gerçekten telefonu uçuruyor ram konusunda çok iyi titreşim konusunda iyi eminim kamera ve internet konusunda da sana büyük bir verim sağlayacaktır tavsiye ederim sanada bunlarda olmazsa telefonu bir fabrika ayarlarına alın olmazsa yeniden rom yükleyin
 
technoshark

technoshark

Üye
Aynen, yazılımsal bir sorunda olmuş olabilir. Güncel bir sürümü tekrar yükleyiniz. Çünkü hiç bir Optimus Black kullanıcısında böyle bir şikayet yok :S
 
Ocean258

Ocean258

Üye
arada bilgisayar gibi akıllı telefonlarada format iyi geliyor :)
 
technoshark

technoshark

Üye
Kesinlikle, arada format atmakta fayda var.. Yoksa yüklediğimiz uygulamaların bazı yazılımları kalıyor sonra telefon kasmaya başlıyor.
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize tsk edrm arkdslar ilgniz icin:)

- - - Eklendi - - -

Bi sorum dha olck yaknda yeni bir guncelleme. Gelir mi arkadslar ice cream gelmckms ama ona yakn bi surum yayinlanr mi acaba:)
 
denizci35

denizci35

Üye
kimi gelecek diyor kimisi gelmicek diyor benim fikrimce ics gelir cunku galaxy mini bile ics geliyorsa bize jb bile gelir
 
technoshark

technoshark

Üye
Bencede gelecek, çünkü gelecek diye haber çıkartıpta gelmiyecek demeleri olmaz.. Olmamalıda, JB de gelebilir beklemekteyiz :)
 
technoshark

technoshark

Üye
Sanmıyorum ICS olsun , hemen test edelim bakalım ICS mi ..
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
Ins gelr ya gorunum dgssn artk bu ozellikte bi telefnun 2.3.4te kalmasi cok sacma bi onceki telefnum galaxy giodu ve surum2.3.6ydi umut edyrm ins gelr:)
 
technoshark

technoshark

Üye
Ins gelr ya gorunum dgssn artk bu ozellikte bi telefnun 2.3.4te kalmasi cok sacma bi onceki telefnum galaxy giodu ve surum2.3.6ydi umut edyrm ins gelr:)


Customlar var denedin mi ? Kamera sorunları vardı onlarıda düzeltmişler.. istersen bi kontrol et, forum xda da mevcut.
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
Custom hc denemdm ya tel alali 2ay kadr oldu ztn samsung ta yukluydm ama lg biras karisk sanirim snin kullandgn rom hangsi
 
technoshark

technoshark

Üye
Ben suan güncel sürüm kullanıyorum ancak V20Q :)

Karışık değil aslında çok basit, forumda anlatım yapmıştım ben bakarsan rahatlıkla sende rom değiştirebilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt