LG Nexus 4 Tekrar Üretilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
quiet_young55

quiet_young55

Üye
Bence Nexus Fore...:)
 


ofpistan

ofpistan

Üye
    Konu Sahibi
Az önce Optimus G'nin şu reklamını gördüm, güzel gönderme yapmışlar :ehe


 
  • Beğen
Tepkiler: Ocean258
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İphone ezer geçeriz mi demek istiyorlar . :ehe
 
ofpistan

ofpistan

Üye
    Konu Sahibi
havada ikiye böleriz demişler haklılarda :D
 
quiet_young55

quiet_young55

Üye
Iphone böyle devam etsin 3 yılda bir telefon çıkarmaya...:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Lg optimus g ne zaman çıkacak halen net bir bilgi yok . Çok enterasan .
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Fena gönderme olmuş harbiden :D Nexus 4 tende haber yok sanırım
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yeni cihazlar gelmek üzeredir herhalde ...
2013 ha geldi ha gelecek .
 
technoshark

technoshark

Üye
Yazdıklarım gelmedi...

Neyse kısaca dediğin gibi 2013 e birşey kalmadı umarım ürünler gelmeye başlar Ülkemize..

2. olarak L9 u inceledim gerçekten süpermiş.. ekran kalitesi bariz ortada ve şarj süresi çok çok iyi.. güçlü bir batarya var..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
L9 un kamerası 5 mp ...
O yüzden beni hiç cezbetmedi ...
 
technoshark

technoshark

Üye
Açıkcası kamerası falan test etme fırsatım olmadı ancak gece çekimi flashsız pek iç açıcı değildi :D
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Bu konunun başlıda Nexus 4 ne zaman gelir mi olsaydı acaba :D Daha uygun olurdu sanki konuya :D
 
technoshark

technoshark

Üye
Aynen, Nexus 4 Türkiye' ye ne zaman gelecek yapalım konu başlığını.. :) ve hatta Seneye Türkiye'de yazalım :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gelsin de kurtulalım o halde . :ehe
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg yeni Nexus reklamı yayınlamış beğendim güzelmiş :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arkadaşlar, Xperia s telefonumu verip galaxy nexus almak istiyorum . Sizce değer mi?

Amcam a da nexus 4 alacağız çıkınca ...
 
quiet_young55

quiet_young55

Üye
Bir yerde okudum Nexus 4 Ocakta gelecek ve fiyatı 1.000 olacak diyorlardı diyorum yani bende internetin yalancısıyım...:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
O normal galaxy nexus .
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Xperia S verip galaxy nexsus alınmaz bence Xperia S'i vereceksen Nexus 4 al
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nexus 4 ü amcama alacağız ama bir çıkmadi gitti arkadaş ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt