slm.ben bu telefonu yeni kullanmaya başladım açıkçası pek bilmiyorum fakat dedikleriniz yaptım indirdim oyunu kurmaya geldiğimde ise net bağlantısı istiyor bu ne iş onu anlayamadım.Yani demek istediğim bunlar nete bağlanmadan çalışmıyor mu??nete bağlanmayan oyun yok mu?Saygılarla cvp bekliyorum..